Pysy ”järjissäsi” asiakaspalvelutilanteissa
Törmäyksiä sattuu. Asiakaspalvelussa tulee aina silloin tällöin tilanteita jotka eivät mene kuten Strömsössä. Ei ymmärretä mitä toinen tarkoittaa. Tulee väärinkäsityksiä. Ehkä asiakas valittaa palvelusta ja kirjoittaa siitä somessa. Asiakaspalvelijalle itselleen hankalat tilanteet aiheuttavat usein stressiä ja mielipahaa.
Sanotaan, että juuri Hankalat asiakaspalvelutilanteet ovat asiakaspalvelutaitojen mittari. Tässä webinaarissa keskitytään asiakaspalvelutyötä tekevän ihmisen mielenrauhan säilyttämiseen.
Kenelle
Kaikille asiakaspalvelussa toimiville.
Ohjelma
- Itsensä johtaminen vaativissa asiakaspalvelutilanteissa
- Miten pitää tunteensa kurissa
- Jos sukset menevät ristiin mitä tehdä?
- Arkielämän diplomatiaa asiakastilanteisiin
- Palveluasenteesta apua
Hyviä ratkaisumalleja ennen, itse tilanteessa ja sen jälkeen
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 7.9.2017 klo 13.00 – 14.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)
Koulutuksen hinta: 177 eur (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.