Valitse sivu

Kahden webinaarin sarja, yhteensä 2,5 h asiantuntijawebinaari pitää sisällään webinaaritallenteen, koulutusmateriaalin ja bonuksena e-kirjan.

Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, sekä asiakasvastuulliset myyjät.


Tämän koulutuksen hyödyt

Saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.

Tilaisuudessa perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen, sekä annetaan askelmerkit, joilla voit lähteä kehittämään oman yrityksesi tai vastuualueesi asiakkuuksia.


Ohjelma

Webinaari 1

  • Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?
  • Strategisen asiakasjohtamisen avainalueet ja viitekehys
  • Asiakkuuksien johtamisen tavoitteet
  • Case-esimerkki aidosta asiakkaasta
  • Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?
  • Asiakkuuksien johtamisen askeleet

Webinaari 2

  • Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
  • Asiakashoitomallit, asiakassegmentointi ja asiakasluokittelu
  • Selkeät mittarit ja tavoitteet, joilla onnistuminen tunnistetaan
  • Asiakkuuksien johtamisen malli – käytännön työkalu johtamiseen ja seurantaan.

Ajankohta: Kaksi aamupäiväwebinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Webinaari 1: 17.1.2019 klo 10.00 – 11.15

Webinaari 2: 24.1.2019 klo 10.00 – 11.15

(HUOM! Jos joku pvm ei sinulle sovi, voit katsoa sen myöhemmin tallenteena, jonka saat sähköpostiisi linkkinä live-webinaarin jälkeen)

Webinaarikoulutuksen hinta 1-2 sarja: 297 euroa (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin)

Bonus: kouluttaja Juha Porkan e-kirja: Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Juha Porkka

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Hyvä ja selkeä esiintyjä!"

"Selkeä esitys, konkreettiset esimerkit, kiitos!"

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Asiakkuuksien johtaminen 2019 -koulutukseen
17.-24.01.2019, klo 10:00 - 11:15

 
Hlö(ä)