Käsittele hankalat asiakkaat paremmin, menettämättä omaa tasapainoasi ja työn iloasi!
Arjessa kohdataan yhä useammin päihtyneitä, dementoituneita, mieleltään järkkyneitä ja moniongelmaisia ihmisiä. Joissakin tehtävissä väsytään, koska asiakkaat ovat erityisen haastavia. Haastavan asiakkaan kohtaamiseen on kuitenkin menetelmiä, joita käyttäen tulos on ammattimainen win-win: jaksaminen kohenee, vuorovaikutuksen tulos paranee, ja esimerkiksi yrityksessä voivat reklamaatiot harventua.
Tässä webinaarissa käydään läpi haastavan asiakkaan kohtaaminen Balanssitanssi©-menetelmän avulla.
Se sisältää assertiivisen viestinnän taidon, rauhoittelun sekä sanattomalla että sanallisella viestinnällä sekä ”kultaisen sillan” käytön. Näin opitaan purkamaan jännitteiset tilanteet viestinnän keinoin ja niin, ettei kukaan vahingoitu.
Kenelle
Asiakaspalvelu-, myynti- tai hoitotyössä toimiville, esimiehille ja kaikille, jotka mahdollisesti kohtaavat työssään hankalia, uhkaavia tai väkivaltaisia asiakkaita. Kurssi tukee myös esimiehen vuorovaikutusvalmiutta keskusteluissa erilaisten alaisten kanssa.
Ohjelma
- Erilaisuuden rikkaus – tunnista itsesi
- Mitä on assertiivinen vuorovaikutus
- Kuinka ”tanssia balanssitanssia” asiakkaan kanssa
- Aktiivinen kuuntelu, sanamagia ja tunnetyhjennys
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 6.2.2018 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 177 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.