Nopeaa ja tehokasta asiakaspalvelua

ChatGPT:tä voidaan käyttää asiakaspalvelussa vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin ja auttamaan heitä löytämään ratkaisuja ongelmiinsa.

ChatGPT on tekoälypohjainen chatbot, joka pystyy vastaamaan käyttäjien kysymyksiin ja tarjoamaan apua ja tukea eri aiheissa. Chatbot voi myös tarjota henkilökohtaista apua, vastata kysymyksiin ja antaa suosituksia käyttäjän tarpeiden mukaan.

ChatGPT:n käyttöliittymä on yleensä chat-ikkuna, joka näyttää käyttäjän kysymykset ja vastaukset. ChatGPT on monipuolinen työkalu, jota voidaan käyttää eri toimialoilla. Se auttaa käyttäjiä löytämään nopeasti tietoa ja ratkaisemaan ongelmia, mikä parantaa heidän kokemustaan ja auttaa yrityksiä ja organisaatioita säästämään aikaa ja resursseja.


Kenelle

Asiakaspalvelun kehittäjille.


Sisältö

Uusi työkalu käyttöön?

Mihin ChatGPT pystyy vastaamaan ja miten sitä voidaan hyödyntää asiakaspalvelussa?

  • chatbotti vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin ja auttaa löytämään ratkaisuja
  • yritykset voivat tarjota parempaa palvelua
  • pystyy vastaamaan moniin kysymyksiin nopeasti ja tarkasti

Vapauta henkilökunnan aikaa ja resursseja muihin tärkeisiin tehtäviin

  • asiakaspalvelun resursseja voidaan säästää
  • voiko vastata asiakkaiden kysymyksiin ja auttaa heitä löytämään ratkaisuja 24/7
  • korvataanko ihminen asiakaspalvelussa
  • asiakkaat haluavat keskustella

Vinkkejä ja ratkaisuja

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 11.10.2023 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

ChatGPT ja asiakaspalvelu (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun ChatGPT ja asiakaspalvelu (90 min) -koulutukseen
11.10.2023, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!

"*" näyttää pakolliset kentät