Valitse sivu

Mitä tämä vuosi tuo tullessaan?

Muistatko vielä ajan, kun kaikki tekivät Facebook-sovelluksia? Entä sen vaiheen, kun verkkosivustot piti saada tavalla tai toisella mobiililaitteissa toimiviksi? Yllättävää kyllä, tästä ei ole aikaa kuin pari vuotta. Muutosvauhti digimaailmassa ja sosiaalisen median ilmiöissä on päätä huimaava. Mikä on tämän hetken kuuma puheenaihe?

Mitä juuri nyt pitää tietää digitaalisesta markkinoinnista ja sosiaalisesta, jotta pysyt menossa mukana?


Kenelle

Kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville tai sitä aloitteleville.


Hyöty

Tiedät missä mennään nyt ja lähitulevaisuudessa. Kuuntele webinaari ja vältä turhat investoinnit – älä siis hukkaa resurssejasi sinne, missä niitä ei tarvita!


Ohjelma

Webinaarissa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Suunnitelman tärkeys – tuloksellinen ja toimiva malli digiin ja someen
  • Vaikuttava sisältö – mitä se tarkoittaa ja miksi se on tärkeää?
  • Henkilöbrändi – miten, missä ja miksi?
  • Nousevat tähdet – mitä digikristallipallo ehkä kertoisi, jos olisi olemassa?
  • Snapchat, Facebook, blogi, Instagram, Twitter, Linkedin, podcastit, lisätty todellisuus… – mikä näistä on tärkeää, vai onko mikään?

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 20.3.2018 klo 9.00 -10.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Marika Siniaalto

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Marika Siniaalto Grapevinesta.

Marika on Grapevinen perustaja ja tomitusjohtaja – pitkän linjan digiammattilainen sekä some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.

Grapevine on puolestaan helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto, jossa bisnesälyllä varustettu tiimi tekee asiakkailleen tulosta suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti monipuolisen keinovalikoiman säestyksellä.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.