Sitä saat, mitä mittaat 

Usein kuulee, että digitaalinen markkinointi on siitä helppoa, kun se on niin mitattavaa. Näin toki onkin, mutta mitä kannattaisi mitata, miten usein ja ennen kaikkea – mitä sillä mitatulla tiedolla oikeastaan pitäisi tehdä?

Webinaari johdattaa digimarkkinoinnin tavoitteiden ja mittareiden maailmaan käytännönläheisin esimerkein. Osallistujat oppivat esimerkiksi, mitä tekemistä liiketoiminnan tavoitteilla ja somen tunnusluvuilla voi olla keskenään, mistä mitkäkin mittarit kertovat ja miten sitä paljon puhuttua markkinoinnin mittaamista markkinoijan arjessa voi esimerkiksi tehdä.

Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin mittaamisen menestysresepti!


Kenelle

Webinaari sopii sekä digimarkkinointia vasta aloitteleville että niille markkinoinnin ammattilaisille, joilla on kokemusta digikanavista, mutta suunta tai tavoitteet vaativat vielä hiomista.

Webinaari antaa eväitä myös markkinoinnin ammattilaisille, joiden rooliin kuuluu perustella tai raportoida digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä johdolle.


Hyödyt

Käymme läpi mm. seuraavia asioita:

  • miten päästä alkuun digitaalisen markkinoinnin mittaamisessa
  • mitkä ovat tärkeimmät digimarkkinoinnin mittarit ja missä tilanteissa niistä mitäkin pitää seurata
  • miten liiketoiminnan tavoitteet ja somen tunnusluvut saadaan puhumaan samaa kieltä keskenään
  • millaisia korjausliikkeitä kannattaa tehdä, jos mittarit ovat punaisella
  • millainen mittaamisen ja jatkuvan kehityksen rutiini markkinoijan kannattaa arkeensa muodostaa

Sisältö

  • Mitä yhteistä on tavoitteilla ja mittareilla?
  • Miten tavoitteita ja mittareita muodostetaan?
  • Digimarkkinoinnin mittarit ja niiden roolit
  • Mitä juuri meidän kannattaisi mitata – ja miten?
  • Mikä on hyvä mittaustulos?
  • Analyysin ja dataohjautuvan kehittämisen ABC

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 23.11.2021 klo 10:00 – 11:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Marika Siniaalto

Asiantuntijana Marika Siniaalto, Grapevinen toimitusjohtaja ja perustaja. Marikalla on yli 20 vuoden kokemus internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista ja kouluttamisesta. Hän toimii aktiivisesti Grapevinen asiakastyössä eli hallitsee digimarkkinoinnin & sosiaalisen median palvelut sekä teoreettisesti, teknisesti että käytännön osalta. Ammatillisena intohimoina Marikalla on bisneslähtöinen verkkomarkkinointi ja strategioiden sekä käytännönläheisten suunnitelmien luominen erilaisille toimialoille.

Grapevine puolestaan on helsinkiläinen strategiseen markkinointiviestintään erikoistunut asiantuntijatoimisto, jolla on aidosti digitaalinen sydän. Grapevinen 12-vuotinen polku on alkanut somesta ja Facebookista ja johtanut tämän päivän digilähtöiseen strategiseen markkinointiviestintään laajalla skaalalla.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

“Kiitos hyvistä vinkeistä, opit meni välittömästi käyttöön!”

“Todella hyvä webinaari, kiitos!!”

“Mukavan tiivis asiapaketti, selkeä ja ytimekäs.”

“Marika, olit ihan loistava! Kiitos! Pitää ilmoittautua teidän muillekin kursseille.”

“Pidän erityisesti Grapevinen operatiivisesta ja konkreettisesta otteesta.“

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Digimarkkinoinnin mittarit toiminnan ja tuloksen ohjaajina -koulutukseen
23.11.2021, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!