Valitse sivu

Kolmiosainen Facebook-mainonta –webinaarisarja. Osallistu livenä tai tallenteena.

Webinaarisarja, jossa on kolme 1,5 h aamupäiväosiota, jotka kytkeytyvät kokonaisuudeksi.

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?


Kenelle:

Koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.


Mikä hyöty?

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen webinaari tarjoaa vinkit Facebook-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.


Ohjelma

Osa 1. Facebook-mainonnan perusteet

  • Suunnittelu, toteutus ja optimointi
  • Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
  • Kohdentamisen taito
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Osa 2. Facebook-mainonnan jatkokurssi

  • Tavoitteiden määrittely
  • Eri mainosmuodot
  • Kohdentamisen jalo taito
  • Budjetin määrittely
  • Omien kohderyhmien luominen ja oman asiakasrekisterin hyödyntäminen mainonnassa
  • Hinnoittelun valinta: CPC vs CPM
  • Mainoksien optimointi
  • Facebook-pikseli: asennus ja hyödyntäminen mainonnassa
  • Remarketing: Mitä tarkoittaa remarketing ja miten sitä hyödynnetään mainonnassa

Osa 3. Facebook-mainonnan työkalut ja mittaaminen

  • Mittaaminen teoriasta käytäntöön: Mittaa, analysoi ja kehity
  • Sitä johdat (ja kehität), mitä mittaat
  • Mitä pitäisi mitata ja miten?
  • Mittaamisen käytäntö ja prosessi
  • Analysointiesimerkkejä
  • Facebook-mainonnan työkalut

Ajankohta:  Kolme aamupäiväwebinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Osa 1. Facebook-mainonnan perusteet 28.11.2017 klo 9.00 – 10.30

Osa 2. Facebook-mainonnan jatkokurssi 29.11.2017 klo 9.00 – 10.30

Osa 3.Facebook-mainonnan työkalut ja mittaaminen 30.11.2017 klo 9.00 – 10.30

(HUOM! Jos joku pvm ei sinulle sovi, voit katsoa sen myöhemmin tallenteena, jonka saat sähköpostiisi linkkinä live-webinaarin jälkeen)

Webinaarikoulutuksen hinta 1-3 sarja: 397 eur (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin)


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Facebook-mainonta –webinaarisarja

Kouluttajana toimii Anu Laitila Grapevinesta. Anu on digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Anun intohimoja ovat mm. sosiaalinen media, urheilu ja tapahtumat. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri. Anu toimii Grapevinessa koulutuspäällikkönä ja digitaalisen median asiantuntijana.


Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Facebook-mainonta –webinaarisarja -koulutukseen
28.-30.11.2017, klo 09:00 - 10:30

 
Hlö(ä)