Toimi sujuvasti työntekijöiden kanssa haastavissakin tilanteissa hyödyntämällä onnistuneen kohtaamisen tekijöitä.
Työilmapiiri, motivoituminen ja innostuminen syntyvät onnistuneista päivittäisistä kohtaamisista. Positiivinen pohjavire mahdollistaa kunnioittavan ja kannustavan vuorovaikutuksen, joka vaikuttaa työyhteisön ilmapiiriin. Kohtaaminen asettaa usein keskustelun ja tilanteen sävyn vaikuttaen tapaamisen lopputulokseenkin.
Kiinnittämällä esihenkilönä huomiota omaan toimintaasi arkisissa kohtaamisissa parannat koko työyhteisön vuorovaikutusta. Hahmottamalla onnistuneen kohtaamiseen syntyyn vaikuttavat tekijät opit kohtamaan työntekijät ja työkaverit vaikuttavammin.
Haastavien tilanteiden käsittely on sujuvampaa oikean valmistautumisen ja tilanteeseen sopivan vuorovaikutuksen avulla.
Kenelle
Esihenkilöille, yrittäjille, HR-henkilöstölle ja työntekijöille, jotka haluavat oppia onnistuneen kohtaamisen tunnusmerkit toimiakseen sujuvammin arkisissa ja haastavissa työelämän kohtaamisissa sekä ottaa haltuun positiivisen vuorovaikutuksen keinoja parantaakseen työyhteisön toimintaa sekä asiakastyytyväisyyttä.
Hyödyt
Opit onnistuneen kohtaamisen kaavan, jonka avulla myös haastavien tilanteiden käsittely esihenkilönä helpottuu. Positiivisen viestinnän vinkkien avulla parannat työyhteisön ilmapiiriä ja asiakastyytyväisyyttä.
Webinaarissa käsiteltyjä toimintatapoja hyödyntämällä:
- opit valmistautumaan haastaviin kohtaamisiin
- osaat toimia paremmin haastavissa kohtaamisissa
- lisäät vaikuttavuuttasi kohtaamisissa
- sitoutat ja motivoit tehokkaammin
- parannat tulosta tyytyväisempien työntekijöiden ja asiakkaiden avulla
Sisältö
Webinaarissa käsitellään asioita käytännön esimerkkien ja vinkkien avulla, jotta saat mahdollisimman paljon ajatuksia johtamisen tueksi.
Aiheet
Vuorovaikutus ja kohtaaminen arjessa
- Onnistuneen kohtaamisen kaava
- Tunneälykkäät toimintatavat esihenkilölle
Vaikuttava kohtaaminen haastavissa tilanteissa
- Ristiriidat ja rakentava palaute
- Työkykyongelmat ja epäasiallinen kohtelu
- Muutokset
Positiivisesti poikkeava vuorovaikutus ja käyttäytyminen
- Hyvinvoivan ja menestyvän työyhteisön rakentaminen positiivisen vuorovaikutuksen avulla
10 askelta esihenkilölle sujuviin kohtaamisiin työyhteisössä
- Käytännön askeleet onnistuneisiin kohtaamisiin ja vinkit positiivisempaan vuorovaikutukseen
Aikaa kysymyksille
Saat esityksen materiaalin, johon sisältyy työkirja. Työkirjan avulla voit kehittää omaa toimintaasi sujuvoittamalla johtamistasi ja vuorovaikutustasi.
Ajankohta: 9.11.2022 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.