Pelastussuunnitelma ja työkalut somekriisejä varten

Somekriisi sanana aiheuttaa monelle kylmät väreet. Olemme nähneet millaiseen pyöritykseen yritykset ja yksittäisetkin henkilöt ovat joutuneet. Välillä tuntuu, että pitääkö siellä somessa olla ollenkaan, kun tuntuu, että se aiheuttaa enemmän harmia kuin iloa. Ikävä fakta on se, että vaikkei siellä olisikaan, voi joutua somekriisin keskelle ja silloin joutuu siihen tietämättään. Positiivinen fakta on, että suurin osa somekriiseistä voitaisiin välttää ja loputkin sammuu ennen kuin alkavat, jos osataan vain toimia oikein.

Kaikki lähtee omasta tekemisestä ja maineenhallinnasta. Etukäteen suunniteltuna ja toteutettuna se toimii kuin pelastussuunnitelma tulipalon varalle.


Kenelle

Viestintä-, markkinointi- ja HR-päättäjille, yrittäjille, liiketoimintaa tai julkisen puolen toimintaa johtaville. Sinulle, joka haluat vahvistaa jokapäiväisiä valmiuksia maineenhallinnassa myös digitaalisella puolella ja rakentaa mahdollisia somekriisejä varten pelastussuunnitelman.


Hyödyt

Tässä webinaarissa opit, miten mainetta somessa hallitaan ja miten rakennetaan pelastussuunnitelma mahdollisen somekriisin varalle. Näin kukaan ei koskaan saa tietääkään, että sellainen oli jo kytemässä.


Sisältö

  • Miten somekriisit saavat alkunsa?
  • Kuuntelun ja läsnäolon merkitys
  • Maineenhallinta ja pelastussuunnitelma
  • Mitä tehdä, jos liekit lyövät jo etuovella?
  • Case-esimerkkejä ja työkaluja

Ajankohta: 12.2.2019 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Pinja Lehtman 

Kriisiviestintä ja maineenhallinta somessa 2019

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.