Valitse sivu

Kasvata ja nopeuta myyntiäsi tekemällä oikeita asioita, oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin! 

Lean-myynti avaa huikean mahdollisuuden kasvuun!

Selvitä kohderyhmiesi ostoprosessit ja -kriteerit, jotta saat nostettua tarjousten voittoprosenttia ja lyhennettyä myyntiaikaa ja arvioi yrityksesi saama lisämyynti!

Yrityksillä on tyypillisesti kolme ongelmaa:

  1. Kohderyhmät on usein määritelty omien tuotteiden tai palvelujen mukaan, sen sijaan että ne olisi määritelty asiakkaan ostokäyttäytymisen mukaan
  2. Myyntiprosessin tehokkuuden mittareita ei ole määritetty lainkaan tai ne on väärin määritetty
  3. Tarjousten voittoprosentin nostamisen rahallista vaikutusta ei tiedosteta tai osata laskea. 

Tämän webinaarikoulutuksen aikana:

opimme määrittelemään kohderyhmät niiden ostokäyttäytymisen ja -kriteerien pohjalta.

Tämä on perusta sille, että myynnissä osataan tehdä

  1. oikeita asioita,
  2. oikeaan aikaan ja
  3. oikeaa kanavaa pitkin.

Kun perusta on kunnossa, voi optimointi alkaa.

Lisäksi käymme läpi

  • myyntiprosessin tehokkuuden 2 tärkeintä mittaria ja
  • simuloimme oman yrityksesi saamat euromääräiset hyödyt 3 vuoden aikana, jos/kun Lean-pohjainen myyntiprosessi otetaan käyttöön.

Kenelle

Koulutus sopii erityisesti PK-yritysten toimitusjohtajille, myyntijohtajille, liiketoiminnan konsulteille sekä myyntiprosessin kehittäjille ja B2B-myyjille.

Webinaarista on hyötyä myös muiden yritysten ja organisaatioiden liiketoimintajohdolle ja kaikille, jotka haluavat oppia tekemään parempaa tulosta tehostamalla myyntiprosessiaan.


Hyöty osallistujalle

Mikäli olet optimoinut myyntiprosessiasi jo vuosia, on realistista odottaa Lean-myynnin tuovan vuosittain 3-6 %-yksikön parannuksen tarjousten voittoprosenttiin.

Jos taas määrität/tehostat ensimmäistä kertaa yrityksesi myyntiprosessia, on realistista saavuttaa 10-30 %-yksikön vuosittainen parannus.

Webinaarin aikana saat itse arvioitua tämän rahallisen vaikutuksen yritykseesi tuleville 3 vuodelle. Laskelmaa varten tarvitset nykyisen liikevaihdon ja nykyisen tarjousten voittoprosentin – karkea arvio riittää.

Tulet yllättymään, miten suuri vipuvaikutus suhteellisen pienelläkin prosessikehityksellä on myyntiin.


Ohjelma

  • Kohderyhmien valinnassa huomioitavat tekijät
  • Myyntiprosessin kehittäminen lähtee liikkeelle ostokäyttäytymisen ja kriteerian ymmärtämisestä
  • Myyntiprosessin mittarit ja niiden merkitys
  • Tarjousten voittoprosentin laskeminen
  • Oman yrityksesi hyötyjen simulointi on-line laskurilla

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 27.5.2019 klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Antti Leijala

Webinaarin kouluttajana toimii Antti Leijala, PKtehokasyritys Oy.

Antilla on vahva osaaminen ja intohimo auttaa yrityksiä tehostamaan kilpailukykyään konkreettisin askelin. Hänellä on taustalla vahva kansainvälinen johtajakokemus, mm. myynnin, tuotehallinnan, hinnoittelun ja toimintamallien kehittämisestä ja lisäksi hän on toiminut pitkään muutosjohtajana, hallintojohtajana ja laatujohtajana.

Hänet tunnetaan Lean-myynnin pioneerina, joka yrityksensä  kautta on viimeisten vuosien aikana auttanut 100+ PK-yritystä toiminnan tehostamisessa mm. Business Finlandin ja ELY:n rahoittamana.

Antti on Suomen ainoa Lean-myynnin sertifioitu ”musta vyö” ja tiettävästi harvoja koko maailmassa. Lisäksi Antti on tietokirjailija ja tekee väitöskirjaansa mikroyritysten ongelmien ratkaisemisesta Lean-menetelmin.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.