Haluatko parantaa yrityksesi markkinointiviestinnän tuottavuutta?

Markkinointiviestinnän tehtävä on tukea liiketoimintaa ja myyntiä sekä työnantajamielikuvaa. Markkinointiviestinnän on mahdotonta täyttää sille asetettua tehtävää, mikäli jo alkumetreillä kompuroidaan. Mistä markkinointiviestinnän suunnittelu pitäisi aloittaa? Entä miten markkinoinnille asetetaan tavoitteet? Miten tavoitteiden toteutumista mitataan?

Minkälainen sisältö puhuttelee kohderyhmää tuloksellisesti? Markkinointiviestinnän tekeminen on suunnitelmallista, säännöllistä ja pitkäjänteistä työtä, jonka tekeminen ei onnistu ilman toimivaa pohjaa.


Kenelle:

Webinaari on tarkoitettu kaikille markkinointiviestinnän parissa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat parantaa markkinointiviestinnän tuottavuutta.


Hyödyt:

Koulutuksen jälkeen osaat välttää tyypillisimmät markkinointiviestinnän virheet. Tiedät, mistä lähtökohdista markkinointiviestinnän suunnittelu tulee aloittaa ja kuinka liiketoiminta ja myynti osallistetaan markkinointiviestinnän tekemiseen. Lisäksi opit, kuinka suunnitelma saadaan vietyä käytäntöön ja tuottamaan liiketoiminnan ja myynnin toivomia tuloksia, mitattavasti.


Sisältö:

  • Markkinointiviestinnän kompastuskivet
  • Perusasiat kuntoon ja markkinointiviestinnän tekemiselle kestävä pohja
  • Liiketoiminnan ja myynnin tavoitteiden mukaan rakennettu markkinointi tuottaa tulosta
  • Näin tuotat sisältöä, joka houkuttelee ja koukuttaa
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 22.4.2020 klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Hanne Pitkänen

Kouluttajana toimii Hanne Pitkänen (Encore Digital Marketing Oy). Hän on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana. Keskeisimmän osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Nyt ymmärrän, että markkinointi on yrityksen menestyksen kannalta todella tärkeä asia."

"Ammattitaitoinen ja silmiä avaava esitys kaikin puolin. Kiitos!"

"Ajatuksena ja konseptina tämmöinen koulutus on ihan LOISTAVA!!"

"Erinomainen setti. Ymmärrettävästi ja hyvin esitetty asia"

"Kiitos, tästä sai taas hieman potkua omiin suunnitteluihin!"

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Markkinointiviestintä tuottamaan euroja -koulutukseen
22.04.2020, klo 13:00 - 14:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!