Kohtaa asiakas paremmin tunneälyn ja tunnetaitojen avulla

Asiakaskokemuksesta suurin osa syntyy tunteesta. Asiakas ei muista mitä puhuit hänelle mutta hän muistaa millainen tunne hänelle kohtaamisesta jäi. Lähes kaikissa töissä tarvittaisiin asiakaspalvelun taitoja, vaikka työ ei olisikaan pelkkää asiakaspalvelua tai myyntiä.

Tunteet vaikuttavat asiakkaan valintoihin ja kokemukseen, olipa kyseessä sisäinen-, ulkoinen-, kuluttaja- tai yritysasiakas. Tästä syystä tunneälyn hyödyntäminen tietoisesti mahdollistaa paremman asiakaskokemuksen.

Tässä koulutuksessa saat viisi hyvää vinkkiä, miten onnistut asiakaskohtaamisissa.


Kenelle

Webinaari sopii kaikille sisäisen tai ulkoisen asiakaspalvelun parissa toimiville ja näiden tiimien johtotehtävissä työskenteleville.


Hyödyt

  • Tunnistat taitoja, joita hyödyntämällä yhteistyökyky erilaisten asiakkaiden kanssa paranee helpottaen ja sujuvoittaen omaa työskentelyä.
  • Pystyt tarkastelemaan tunnereaktioitasi paremmin, jolloin kyky vaikuttaa ja vakuuttaa asiakas paranee.
  • Opit parantamaan asiakaskokemusta hyödyntämällä tunteita asiakaspalvelutilanteissa.

Sisältö

Tunneäly taitona

  • Mitä tunneäly, henkilökohtaiset ja sosiaaliset tunnetaidot tarkoittavat?
  • Kuinka kehittää omia tunnetaitoja ja työssä voida paremmin?

Tunnetaidot asiakaspalvelijan tukena

  • Kuinka itsetuntemus auttaa asiakkaan ymmärtämisessä ja kohtaamisessa?
  • Miten tunneäly auttaa asiakaslähtöisyydessä ja hyvän asiakaskokemuksen luomisessa?

Vältä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat

  • Kuinka toimia tunneälykkäästi kanavasta huolimatta?

5 Vinkkiä tunneälykkääseen asiakaspalveluun

  • Viisi vinkkiä onnistuneeseen asiakaskohtaamiseen

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 12.4.2023 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Tea Klinga

Onnistunut asiakaskohtaaminen (90 min)

Tea Klinga on tunneälykkään arkijohtamisen, työyhteisön toiminnan ja asiakaspalvelun valmentaja. Tean tavoitteena on parantaa suomalaista työelämää tunneälyn, ilon ja onnistumisten huomioinnin sekä elinikäisen oppimisen kautta. Hänellä on pitkä kokemus kaupan alan työtehtävistä aina asiakaspalvelusta esihenkilötehtäviin, ja Tea puhuukin kokemuksen syvällä rintaäänellä tunneälyn tärkeyden puolesta.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Webinaarien sisältö on ollut selkeä ja kansantajuinen. Toisaalta aika yksinkertaisia asioita, mutta avautuvat ihan eri tavalla, kun ammattilainen sanoittaa ne.”

”Ihanan arkisia asioita ja teon ohjeita, ei vain sanahelinää, kyllä kolahti!"

”Tealla on kyky kertoa hankalistakin aiheista samaistuttavasti, ja kokemuksen syvällä rintaäänellä.”

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Onnistunut asiakaskohtaaminen (90 min) -koulutukseen
12.04.2023, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!

"*" näyttää pakolliset kentät