Haaste vai mahdollisuus? Koronan aiheuttama digiloikka vaikuttaa myös palvelumuotoiluun.

Korona-epidemia muutti maailmaa radikaalisti. Tässä uudessa tilanteessa täytyy organisaatioiden kyetä mukauttamaan toimintaansa asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Palvelumuotoilu on loistava tapa kehittää palveluita myös digitaalisesti vastaamaan asiakkaiden odotuksia.

Kriisistä selviävät parhaiten ketterät ja asiakasorientoituneet organisaatiot.

Tässä webinaarissa keskitymme palvelumuotoilun tarjoamiin mahdollisuuksiin digiajassa. Miten kehität palveluita digitaalisesti ja etänä vastaamaan muuttunutta tilannetta ja asiakkaiden tarpeita? Käymme läpi mm. digitaalista asiakasymmärryksen hankintaa, etänä järjestettävää yhteiskehittämistyöpajaa sekä muita palvelumuotoilun menetelmiä digiajassa.

Webinaarista saat hyviä vinkkejä palvelumuotoilun haasteiden ratkaisemiseen poikkeusajassa sekä palvelumuotoilun digitaaliseen hyödyntämiseen omassa organisaatiossasi.


Kenelle

Kaikille palveluiden suunnittelun ja kehittämisen parissa työskenteleville sekä asiakasrajapinnassa toimiville. Sopii erityisen hyvin esim. palvelupäälliköille, kehityspäälliköille ja asiakaspalvelupäälliköille sekä myös liiketoiminnasta vastaaville ja yrittäjille.


Hyöty

  • Löydämme ratkaisuja Koronan aiheuttamiin palvelumuotoilun haasteisiin
  • Kuulet, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää digiajassa
  • Saat vinkkejä siihen, miten asiakasymmärrystä voi hankkia digitaalisesti
  • Opit, miten järjestät yhteiskehittämistyöpajan etänä
  • Saat vinkkejä erilaisista digitaalisista työkaluista, joita voit hyödyntää palvelumuotoilussa

Sisältö

  • Palvelumuotoilu Koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa
  • Palvelumuotoilun uudet mahdollisuudet digiajassa
  • Miten hankkia asiakasymmärrystä digitaalisin keinoin
  • Yhteiskehittämistyöpaja etänä
  • Käytännön vinkit palvelumuotoilun hyödyntämiseen digiajassa
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 26.11.2020 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Mira Kivistö

Palvelumuotoilu koronan vauhdittamassa digiajassa

KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut mm. Italiassa ja Suomessa. Koronan tultua hän on vetänyt esim. yhteiskehittämistyöpajoja etänä.

Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä̈ paljon osaamista.”

”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton ja tyyliltään pirteä

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.