Miten käyttää someviestintää oikein ja ketterämmin kohti parempia tuloksia?
Sosiaalinen media on alati muuttuva. Miten toimintaympäristö on muuttunut esim. pandemian aikana?
Yritysten ja organisaatioiden viestinnän kehittäminen on avainroolissa.
Sosiaalisen median kasvu on ollut globaalisti huimat 43% ja verkkoliiketoiminta on nytkähtänyt 510 vuotta eteenpäin. Kuitenkin viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalisen media pitää saada haltuun.
Tässä webinaarissa opitaan uutta sosiaalisen median työvälineistä, miten analysoida tekemistä ja tuloksia.
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville tai viestimään ryhtyville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Organisaation viestinnän ammattilaisille. Kaikille sektoreille ja toimialoille.
Hyödyt
- Kuinka valita viesteille oikeat kanavat eri työvälineille, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot?
- Webinaarissa opitaan työvälineillä tapahtuvaa sisältösuunnittelua ja kanavien hallintaa.
- Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään eri somekanavilla? Miten sidosryhmät tavoitetaan?
- Webinaarissa käydään läpi eri somekanaviin viestimistä ja kanavien hallinnan keinoja erilaisilla työkaluilla.
Sisältö
Social Media Management käytännössä
Sosiaalisen median hallintatyökalujen merkitys
- Perusviestintää vai tiimityötä
- Erot natiivikanavissa viestimiseen
Työvälineiden ominaisuuksia ja hyödyt
- Viestintä, ajastetut julkaisut, kuratointi
- Uutisvirtaan liittyvä keskustelu ja asiakaspalvelu
- Mittaaminen ja raportit
- Miksi tarvitaan somekuuntelua? (esimerkkejä)
- Sosiaalisen median seuranta ja datan analysointi
Sisällöntuotannon organisointi
- Sosiaalisen median dashboard ja monitorointi
- Tavoitteet, mittarit ja raportointi
- Organisaatiokuvan rakentaminen eri työvälineillä
- Viestiin sitouttaminen ja sitouttamisen ymmärtäminen
- Ajankohtaisen tiedon seuraaminen ja kuratointi eri välineillä
- Budjetti ja viestien boostaus
Yhteenveto TOP 20 työkaluista
- Plussat
- Miinukset
- Eroja löytyy, mitä?
- Tiimille tai toimistolle?
Muita työkaluja some-viestintään?
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 9.3.2021 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.