Ostajat niin B2B- että B2C-puolella tekevät nykyään ostopäätöksensä sen perusteella, mitä verkosta ja somesta lukevat. Tämä tuo oman haasteensa myyntiin, koska usein ostajan ottaessa yhteyttä, hän tietää enemmän myyjästä kuin myyjä hänestä. Välttääkseen tämän, myyjän kannattaa olla aktiivinen somessa, näkyä verkossa, jotta hän pääsee mukaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa myyntiprosessia. Toisaalta ostaja ei välttämättä edes harkitse yrityksen palveluja ja tuotteita, jos hänellä ei ole mitään kosketuspintaa yritykseen ja sen henkilöstöön.
Tässä webinaarissa käymme läpi social sellingin peruselementit, joiden perusteella voit rakentaa oman tapasi hyödyntää somea myyntiprosessissasi.
Hyödyt
Opit hyödyntämään tehokkaasti somen eri kanavia myynnissä, jotta pysyt kilpailussa mukana.
Kenelle
Myyntiedustajille, myyntiä tukevissa toiminnoissa oleville, yrittäjille, liiketoiminnan kehittäjille; haluat tehostaa myyntiäsi ja varmistaa, että yrityksesi näkyy verkossa, muuallakin kuin yrityksen omilla sivuilla ja kanavilla.
Ohjelma
- eri some- ja digikanavien hyödyntäminen
- ostosignaalin huomaaminen
- verkostoituminen
- henkilöbrändi
- digitaalinen jalanjälki
- liidit ja digitaalinen myyntiputki
Ajankohta: 23.10.2018 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.
Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.