Toimiiko Facebook-mainonta?

Tiesitkö, että mainokset Facebookiin ja Instagramiin tehdään samasta työkalusta?

Kenelle Instagramissa mainostetaan?

Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan?

Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta? 


Hyödyt

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.


Kenelle

Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti maailman suurimmissa somekanavissa – Facebookissa ja Instagramissa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.


Sisältö

Facebook-mainonta

  • Suunnittelu, toteutus ja optimointi
  • Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
  • Kohdentamisen taito
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta

  • Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
  • Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
  • Tuloksellinen visuaalinen mainonta
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:  21.9.2017 klo 9.00 – 10.30  (webinaari on live, mutta voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 eur (+ alv 24 %) /osallistuja (sisältää webinaaritallenteen ja sähköisen pdf-koulutusmateriaalin)


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Anu Laitila

Somemainonta: Facebook ja Instagram

Kouluttajana toimii sosiaalisen median asiantuntija Anu Laitila Grapevinesta. Anu on digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Anun intohimoja ovat mm. sosiaalinen media, urheilu ja tapahtumat. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.