Mitä tämä vuosi tuo tullessaan? 

Muistatko vielä ajan, kun kaikki tekivät Facebook-sovelluksia? Entä sen vaiheen, kun verkkosivustot piti saada tavalla tai toisella mobiililaitteissa toimiviksi? Yllättävää kyllä, tästä ei ole aikaa kuin pari vuotta. Muutosvauhti digimaailmassa ja sosiaalisen median ilmiöissä on päätä huimaava. Mikä on tämän hetken kuuma puheenaihe?

Mitä juuri sinun pitää tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2018, jotta pysyt menossa mukana?


Kenelle

Kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville


Ohjelma

Webinaarissa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Suunnitelman tärkeys – jyvät erotellaan akanoista vuonna 2018
  • Sisältöähky vaivaa, mikä lääkkeeksi
  • Ihmiset – ole aito, oma itsesi, myös brändinä
  • Tekoäly ja robotiikka – mitä uusia keinoja mm. Facebook tarjoaa brändeille

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 17.1.2018 klo 9.00 -10.00 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 97 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Anu Laitila

Somen trendit 2018

Kouluttajana toimii Anu Laitila Grapevinesta. Anu on digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Anun intohimoja ovat mm. sosiaalinen media, urheilu ja tapahtumat. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri. Anu toimii Grapevinessa koulutuspäällikkönä ja digitaalisen median asiantuntijana.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.