Automaatio tai integraatiot – työkaluilla hyötyjä yritykselle, manuaaliprosessit historiaan.

Markkinoilla on satoja eri vaihtoehtoja automaatiotyökaluille. Millä perusteilla työkalu tai automaatio kannattaa valita?

Valmiiden automaatiotyökalujen avulla voit yhdistää esim. sosiaalisen median ja verkkokauppasi muihin käyttämiisi sovelluksiin ja automatisoida usein toistuvia markkinointitehtäviä ilman ohjelmointiosaamista.


Kenelle
– Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille.
– Kaikille, jotka haluavat helpottaa työrutiineja tai kehittää manuaaliprosesseja automaattisiksi.
– Sisällöntuottajat ja bloggarit, verkkokauppiaat, sosiaalisen median työhön osallistuvat, markkinoinnin ja myynnin ammattilaiset, esimiehet ja asiantuntijat


Hyödyt
Mitä tällaiset työn automatisoinnin työkalut, esim. Zapier tarjoavat?
Tässä webinaarissa kerromme millaisiin tilanteisiin automaatio/integrointi työkalut soveltuvat ja millaisessa tilanteissa niitä voi käyttää.


Bonus
Saat TOP 20 automaatiotyökalut -vertailutaulukon.


Sisältö

Johdanto automaatioon
– Säästää aikaasi automatisoimalla rutiininomaisia tehtäviä
– Erilaisia automaatioita ja integrointeja
– Työnkulut ja prosessit
– Ominaisuuksia ja hinnoittelusta
– Kenelle sopii?

Automaatiotyökalut tai sovellusten järjestelmien integrointi
– Esim. sosiaalisen median tai verkkokaupan liittäminen eri järjestelmiin
– Automaatio, esimerkkejä markkinoinnille
– Automaatio, esimerkkejä sosiaaliseen mediaan

Zapier
– Mitä tarkoittaa Trigger vs action
– Dashboard
– Esimerkkejä

TOP 20 työkalut automaatioon
– Tray.io, LeadsBridge, ZigiOps, API Fuse, IFTTT
– Piesync, Microsoft Flow, Integromat, CloudHQ
– Actiondesk, Huginn, Workato, Elastic.io

Esimerkkejä
– Tiedonsiirto, datan muodostaminen, tulostaminen
– Somessa, verkkokaupoille, viestintään

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
18.8.2022
 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Sosiaalisen median ja markkinoinnin automaatiotyökalut (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Tiivistä tietoa, kouluttajalla asiantunteva ja selkeä ote asiaan.”

”Monipuolinen”

”Pidin kouluttajan tavasta esittää asioita, ytimekäs tapa puhua ja tuoda asian villakoira esiin.”

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Sosiaalisen median ja markkinoinnin automaatiotyökalut (90 min) -koulutukseen
18.08.2022, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!