Automaatio tai integraatiot – työkaluilla hyötyjä yritykselle, manuaaliprosessit historiaan.
Markkinoilla on satoja eri vaihtoehtoja automaatiotyökaluille. Millä perusteilla työkalu tai automaatio kannattaa valita?
Valmiiden automaatiotyökalujen avulla voit yhdistää esim. sosiaalisen median ja verkkokauppasi muihin käyttämiisi sovelluksiin ja automatisoida usein toistuvia markkinointitehtäviä ilman ohjelmointiosaamista.
Kenelle
– Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille.
– Kaikille, jotka haluavat helpottaa työrutiineja tai kehittää manuaaliprosesseja automaattisiksi.
– Sisällöntuottajat ja bloggarit, verkkokauppiaat, sosiaalisen median työhön osallistuvat, markkinoinnin ja myynnin ammattilaiset, esimiehet ja asiantuntijat
Hyödyt
Mitä tällaiset työn automatisoinnin työkalut, esim. Zapier tarjoavat?
Tässä webinaarissa kerromme millaisiin tilanteisiin automaatio/integrointi työkalut soveltuvat ja millaisessa tilanteissa niitä voi käyttää.
Bonus
Saat TOP 20 automaatiotyökalut -vertailutaulukon.
Sisältö
Johdanto automaatioon
– Säästää aikaasi automatisoimalla rutiininomaisia tehtäviä
– Erilaisia automaatioita ja integrointeja
– Työnkulut ja prosessit
– Ominaisuuksia ja hinnoittelusta
– Kenelle sopii?
Automaatiotyökalut tai sovellusten järjestelmien integrointi
– Esim. sosiaalisen median tai verkkokaupan liittäminen eri järjestelmiin
– Automaatio, esimerkkejä markkinoinnille
– Automaatio, esimerkkejä sosiaaliseen mediaan
Zapier
– Mitä tarkoittaa Trigger vs action
– Dashboard
– Esimerkkejä
TOP 20 työkalut automaatioon
– Tray.io, LeadsBridge, ZigiOps, API Fuse, IFTTT
– Piesync, Microsoft Flow, Integromat, CloudHQ
– Actiondesk, Huginn, Workato, Elastic.io
Esimerkkejä
– Tiedonsiirto, datan muodostaminen, tulostaminen
– Somessa, verkkokaupoille, viestintään
Aikaa kysymyksille
Ajankohta:
18.8.2022 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.