Viesti, kokousta, käsittele tiedostoja ja organisoi tehtäviä sujuvasti tiimissä!

Saat 1,5 tunnissa valmiudet hyödyntää Teamsia ja Planneria tiimityössä ja tehtävienhallinnassa.

  • Tuliko organisaationne Teams, mutta et tiedä mikä se on ja mitkä ovat tärkeimmät hyödyt?
  • Tiimityöhönne ei ole mitään selkeää ja riittävän yksinkertaista työskentely-ympäristöä?
  • Tiiminne tai koko organisaationne viestintä perustuu sähköpostiin, tiedostot ovat ympäriinsä sähköposteissa ja verkkolevyasemilla eivätkä uudet tiimiläiset tiedä, mitä aiheesta on aikaisemmin keskusteltu?
  • Teams, Skype for Business, SharePoint, 365 yms. termit ovat yhtä sekamelskaa?

Kenelle

  • Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin henkilöille, joille Teams on tullut äskettäin käyttöön tai tiimiläisille, joille Teams on kohta tulossa.
  • Webinaari on tiivis tietopaketti myös asiantuntijoille ja tiimienvetäjille, jotka harkitsevat Teamsin käyttöönottoa omassa organisaatiossa tai tiimissä.

Hyödyt

Tässä käytännönläheisessä webinaarikoulutuksessa opit hyödyntämään tiimityössä keskusteluja (chat), jakamaan ja muokkaamaan tiedostoja, vaikka samaan aikaan muiden käyttäjien kanssa, järjestämään kokouksia sekä jakamaan niissä aineistoa (esimerkiksi kokousmuistiinpanot ja PowerPoint-esitykset). Opit myös organisoimaan koko tiimin tehtäviä Plannerin avulla.

Webinaarissa otetaan huomioon myös mobiilikäyttö. Huomaa, että webinaarissa ei käsitellä erikseen SharePointia, vaikka tiedostot sinne tallennetaankin.


Sisältö

Tiivis katsaus, mitä 365, Teams, Planner ja SharePoint ovat

Tiimin luominen ja jäsenien lisääminen

Teamsin rakenne

  • toiminta
  • keskustelut
  • tiimit ja kanavat
  • kokoukset
  • tiedostot

Keskustelujen hyödyntäminen

Kokouksen järjestäminen ja hallinta

Tiedostojen hallinta

Plannerin ja Teamsin integrointi ja tehtävien organisointi Plannerilla

Mobiilikäyttö

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 1.10.2019 klo 10.00 – 11.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Petri Manu

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi olen kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Osaava, rauhallinen ja hyvin kysymykset huomioiva."

"Rauhallinen ja selkeä kouluttaja."

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.