Opi käyttämään Brändikolmio® -menetelmää tunteita herättävän markkinoinnin suunnittelussa.

Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi? Tämän päivän viestitulvassa vastaanottajilla ei ole aikaa analysoida sanomaasi. Herättämällä juuri oikeita tunteita saat aikaan haluamiasi rektioita ja tekoja vastaanottajissa.

Tunnebrändi -webinaari perustuu Materon kehittämään Brändikolmio® -menetelmään, jossa käytännönläheisellä tavalla määritellään brändiin liitettävät tunteet ja arvopohjaiset teot, joilla näitä tunteita ohjataan.

Webinaarissa käydään mutkattomasti uutta tapaa ajatella brändiä: kuinka löytää merkityksellinen missio, mitattava visio ja innostava, merkityksellinen purpose statement. Menetelmässä kiteytetään yrityskulttuuria ohjaavat arvostukset ja johdetaan niistä toimintaa juuri oikeiden tunteiden herättämiseksi.

Webinaari perustuu dialogiin, herätteleviin oivalluksiin markkinoijan vastuista, psykologisiin markkinoinnin tehokeinoihin sekä uudenlaiseen tapaan ajatella yrityksen ja brändien markkinointiviestintää. Matero on tunnettu innostuneesta tyylistään sekä nopeasta kyvystä ratkaista esimerkinomaisesti osallistujien oikeita haasteita webinaarin yhteydessä.


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kaikille yrityksen ja sen liiketoiminnan menestyksestä vastaaville. Brändiä käsitellään webinaarissa koko organisaatiota koskettavana käsitteenä, ei pelkästään markkinointiosaston vastuuna. Webinaarin sisältö auttaa tärkeässä työssä niin johtajia, omistajia, hallitusammattilaisia kuin keskijohtoa sekä myyntiä.


Sisältö

  • Tunteiden rooli markkinoinnissa
  • Nostalgia puhuttelee
  • Tunnearvo ja innostuneisuus
  • Markkinoijan psykologinen vastuu
  • Tunnetyökalut
  • “Negasta posiin”
  • Dopamiini markkinoijan kemikaalina
  • Brändikolmio® ja sen rakentaminen
  • Pois jostain vai kohti jotain -brändi
  • Yhteenveto
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 21.4.2021 klo 10:00 – 11:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Petri Matero

Petri Matero on markkinoinnin, myynnin ja konseptien monitoimimies. Matero toimii tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina yrityksensä Materock Oy:n parissa. Petri on tunnettu intohimoisesta ja innostuneesta suhtautumisestaan kouluttamiinsa asioihin ja myöskin kyvystä saada aikaan keskustelua, virtuaalisestikin. Matero julkaisee konsultityönsä ohessa musiikkia omaa sukunimeään kantavalla bändillä, keräilee vintage-kitaroita, pyörittää levy-yhtiötä sekä kirjoittaa kirjoja. Matero kilpailee myös Nelosen Diili -tosi-tv -sarjassa 2021.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Petriltä tuli hyvää settiä, parasta mitä Suomen maalta kuultu. Pidin asenteesta olla rento, aito ja jotenkin syvllinen. Ei jääty pintaan niin kuin usein." - Yrittäjä, konsultti

"Yli 20 vuotta viestinnän ja markkinoinnin parissa työskennelleenä sain esityksestäsi paljon uusia oivalluksia ja runsaasti uutta virtaa." - Viestintäalan ammattilainen

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Tunnebrändi – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä -koulutukseen
21.04.2021, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Kouluttajana tv:n Diilistä tuttu Petri Matero - Uusi webinaarikoulutus!