Valitse sivu

Tuntuuko tutulta?

  • ”taas yksi turhanpäiväinen palaveri!”
  • ”istuttiin puoli päivää palaverissa, eikä saatu mitään aikaseksi!”
  • puhuttiin tunnin palaverista, mutta siellä me istuttiin ja kuunneltiin pomon yksinpuhelua kolme tuntia”
  • ”kaikki tulivat palaveriin ”takki levällään” ja koko ajan joku juoksi hakemassa jotain matskua”
  • ”mä en kyllä ymmärrä, miksi tällainen palaveri yleensä’ pidetään!” 

Webinaarin avulla saat käytännönläheisiä vinkkejä tuottavan palaverikäytännön luomiseksi.

Kun haluat luoda toimivia ja tuottavampia palaverikäytäntöjä yritykseesi, on tämä webinaari sinulle!


Kenelle

Kaikille arkipäivän ahertajille, jotka vetävät erilaisia palavereita tai istuvat niissä rasitukseksi asti. Kaikille jotka haluavat uutta potkua palavereihin.


Miksi pois paha palaveri, tule hyvä palaveri! – potkua palaverikäytäntöihin™ -webinaari?

Palaverit ovat osa työarkea ja niitä tarvitaan niin asioiden suunnitteluun ja ideointiin kuin asioista sopimiseen, tekemisen seuraamiseen ja tiedon välittämiseen. Turhia palavereita on ysinkertaisesti turha pitää. Hyviä palavereita taas puolestaan on tärkeää pitää. Hyvät palaverikäytännöt ovat kuin ovatkin mahdollista luoda, kun tietää, miten se käytännössä tehdään.


Sisältö

Tästä on hyvä palaveri tehty!

  • hyvän palaverin anatomia
  • miten luoda toimiva palaverikäytäntö?

Paranna työn tekemisen tuottavuutta!

  • palaverin eri muotoja: käytävällä, neukkarissa, seisten vai virtuaalisesti?
  • ihmiset ovat erilaisia ja toimivat eri lailla, eli miten huomioida tämä palaverissa?
  • miten sinun kannattaa vetäjänä tai osallistujana toimia ennen palaveria, sen aikana ja jälkeen?

Nyt vedetään hyvä palaveri!

  • mitä sinun kannattaa huomioida palaverin suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa?
  • muistilista hyvälle ja toimivalle palaverille

Aikaa kysymyksille 


Ajankohta:  11.10.2017 klo 13.00 – 14.15  (webinaari on live, mutta voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 euroa (+ alv 24 %) /osallistuja (sisältää webinaaritallenteen ja sähköisen pdf-koulutusmateriaalin)

Kaikki webinaariin ilmoittautuneet saavat webinaarin jälkeen kouluttajan kirjoittaman eOppaan 64 keinoa tulokselliseen palaverikäytäntöön, jossa on koottuna hyväksi havaittuja keinoja erilaisten palavereiden hoitamiseen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.   

 

 

 

Kouluttaja Erica Selin     

Pois paha palaveri, tule hyvä palaveri!  – potkua palaverikäytäntöihin™

on pitkän linjan yritys- ja muutosvalmentaja. Erica kertoo:

Sen verran olen palavereita vetänyt ja niihin osallistunut, että tiedän, minkälainen on hyvä palaveri ja minkälainen ei ole. Oman kokemuksen kautta olen myös oppinut, että usein pienikin muutos omassa toiminnassa riittää. Fysiikasta tiedetään, että kun pienestä lammesta jäätyy 4%, jäätyy koko lampi. Kun siis tunnistat oman 4% vipuvoimaisimmat osa-alueet omissa palaverikäytännöissä ja kehität niitä, saat nopeasti uutta potkua palavereihin  – pysyvästi.”

Erica on toimitusjohtaja, yrittäjä, prosessikonsultti, NLP Trainer, Social Panorama Consultant ja harrastajanäyttelijä. Erica on perehtynyt ratkaisukeskeiseen ja arvostavaan toimintaan ja hän on sparrannut ja valmentanut 30 vuotta monen alan johtajia, esimiehiä, tiimin vetäjiä ja avainhenkilöitä eri puolella Suomea.

Erica on kirjoittanut ja julkaissut useita kirjoja ja äänikirjoja esimiehille ja myyjille. Lisäksi hän on tehnyt erilaisia e-oppaita yritystoiminnan kehittämiseen ja kirjoittanut artikkeleita ja artikkelisarjoja eri talousalan lehtiin. Erica on myös ollut kehittämässä 4% Taktiikalla™ – työpajasarjaa yritystoiminnan vipuvoimaisimpien osa-alueiden tunnistamiseksi ja käyttöön ottamiseksi.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.