Yksinkertaisimmillaan vaikuttaja on henkilö, joka voi vaikuttaa muihin. Vaikuttajamarkkinoinnissa, usein sosiaalisen median markkinoinnissa, brändit maksavat kyseiselle henkilölle tuotteen tai palvelun mainostamisesta seuraajilleen.

Julkkisten suositukset olivat alkuperäinen vaikuttajamarkkinoinnin muoto. Mutta nykypäivän sosiaalisen sisällön luojia myös ne, joilla on niche-yleisö tietyssä kategoriassa. Nk mikrovaikuttajat voivat usein tarjota enemmän arvoa brändeille, sitoutuneisuus usein parempaa. Yritykset ja brändit hakevat erittäin sitoutuneita seuraajia sosiaalisessa mediassa.


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimivat.


Sisältö

  • Johdanto vaikuttajamarkkinointiin
  • Kuinka luoda vaikuttajamarkkinointistrategia
  • Tavoite vaikuttajamarkkinoinnissa
  • Analyysit, keneen yrität vaikuttaa
  • Ymmärrä säännöt
  • Harkitse kolmea vaikuttavaa ärrää
  • Miten tehdä lista vaikuttajista
  • Tutkimus ja analyysi
  • Miten yhteyttä vaikuttajiin?
  • Yhteistyö vaikuttajan kanssa
  • Tehokkaan sisällön luominen yhdessä
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 4.4.2023 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Vaikuttajamarkkinointi – kuinka työskennellä vaikuttajien kanssa somessa? (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Vaikuttajamarkkinointi – kuinka työskennellä vaikuttajien kanssa somessa? (90 min) -koulutukseen
04.04.2023, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!

"*" näyttää pakolliset kentät