Valitse sivu

Webinaarisarja, jossa kaksi 1,5 h osiota, jotka kytkeytyvät yhdeksi kokonaisuudeksi. Saat käyttöösi myös tallenteen.

Päätökset tehdään nykypäivänä pitkälti sen perusteella, mitä luetaan verkosta ja somesta; olipa kyse sitten potentiaalisesta asiakkaasta, työnhakijasta, sidosryhmästä tai mahdollisesta yhteistyökumppanista,  Tämä tuo oman haasteensa niin myyntiin, rekrytointiin kuin yleiseen yrityskuvaan rakentamiseen.

Jotta voidaan varmistaa, että yrityskuva vahvistaa päätöksentekoa, yrityksen tulee olla aktiivinen somessa ja näkyä verkossa. Potentiaalinen ostaja tai uusi työntekijä ei välttämättä edes harkitse yrityksen palveluja ja tuotteita, jos hänellä ei ole mitään kosketuspintaa yritykseen ja sen henkilöstöön.

Tässä webinaarissa käymme systemaattisesti läpi sitä, miten yrityskuvaa kannattaa rakentaa verkossa. Kartoitamme eri vaihtoehtoja yrityskuvan vahvistamiseen.


Kenelle

Myynti-, markkinointi- ja viestintä- ja HR-päättäjille, yrittäjille ja liiketoiminnan kehittäjille. Sinulle, joka haluat vahvistaa yrityskuvaasi ja varmistaa, että yrityksesi näkyy verkossa muuallakin kuin yrityksen omilla sivuilla ja kanavilla.


Hyöty

Järkevällä somen ja internetin hyödyntämisellä, voit vahvasti vaikuttaa siihen, että uudet asiakkaat kiinnostuvat yrityksestäsi, saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin sekä hedelmällistä yhteistyötä yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien kanssa.

Tässä webinaarissa saat pohjan ja hyviä vinkkejä suunnitelmalliselle yrityskuvan rakentamiselle ja/tai vahvistamiselle.

Ensimmäisessä osassa käymme läpi yrityskuvan vahvistamista eri sidosryhmien kannalta.

Toinen osa pureutuu vahvemmin myynnilliseen kulmaan. Voit kysyä ja kommentoida chatissa sekä osallistua kätevästi poll-vaihtoehtokysymyksiin vastaamalla. Voit myös seurata webinaarikoulutusta aivan rauhassa sekä palata myöhemmin aineistoihin sähköisen materiaalipankin kautta.


Sisältö

Osa 1: Yrityskuva digitaalisessa toimintaympäristössä

  • Digitaalinen jalanjälki
  • Ostamisen muuttuminen ja sen vaikutukset
  • Strategian ja suunnitelman tärkeys
  • Eri some-/digikanavien hyödyntäminen yrityskuvan vahvistamisessa
  • Työntekijälähettilyys vahvistaa yrityskuvaa
  • Case-esimerkkejä ja työkaluja

Osa 2: Digitaalinen myyntiputki ja yrityskuva

  • Ostosignaalin huomaaminen verkossa
  • Liidit ja digitaalinen myyntiputki
  • Sosiaalisen myynnin perusteet – miten valjastan myyntitiimin hyödyntämään verkkoa
  • Case-esimerkkejä ja työkaluja

Ajankohta: Kaksi webinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Webinaari 1: 3.10.2019 klo 9.00 – 10.30

Webinaari 2: 10.10.2019 klo 9.00 – 10.30

(HUOM! Jos joku pvm ei sinulle sovi, voit katsoa sen myöhemmin tallenteena, jonka saat sähköpostiisi linkkinä live-webinaarin jälkeen)

Webinaarikoulutuksen hinta 1-2 sarja: 297 euroa (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin)


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Pinja Lehtman

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Yrityskuvan rakentaminen digitaalisesti -koulutukseen
03.-10.10.2019, klo 09:00 - 10:30

 
Hlö(ä)