Valitse sivu

Balanssitanssilla© tasapainoon haastavan asiakkaan kanssa

77.00 +alv 24%

(Tuote)Osastot: ,

Kuvaus

Käsittele hankalat asiakkaat paremmin, menettämättä omaa tasapainoasi ja työn iloasi!

Arjessa kohdataan yhä useammin päihtyneitä, dementoituneita, mieleltään järkkyneitä ja moniongelmaisia ihmisiä. Joissakin tehtävissä väsytään, koska asiakkaat ovat erityisen haastavia. Haastavan asiakkaan kohtaamiseen on kuitenkin menetelmiä, joita käyttäen tulos on ammattimainen win-win: jaksaminen kohenee, vuorovaikutuksen tulos paranee, ja esimerkiksi yrityksessä voivat reklamaatiot harventua.

Tässä webinaarissa käydään läpi haastavan asiakkaan kohtaaminen Balanssitanssi©-menetelmän avulla.

Se sisältää assertiivisen viestinnän taidon, rauhoittelun sekä sanattomalla että sanallisella viestinnällä sekä ”kultaisen sillan” käytön.  Näin opitaan purkamaan jännitteiset tilanteet viestinnän keinoin ja niin, ettei kukaan vahingoitu.


Kenelle

Asiakaspalvelu-, myynti- tai hoitotyössä toimiville, esimiehille ja kaikille, jotka mahdollisesti kohtaavat työssään hankalia, uhkaavia tai väkivaltaisia asiakkaita. Kurssi tukee myös esimiehen vuorovaikutusvalmiutta keskusteluissa erilaisten alaisten kanssa.


Ohjelma

  1. Erilaisuuden rikkaus – tunnista itsesi
  2. Mitä on assertiivinen vuorovaikutus
  3. Kuinka ”tanssia balanssitanssia” asiakkaan kanssa
  4. Aktiivinen kuuntelu, sanamagia ja tunnetyhjennys

Kouluttaja

Oili Valkila, FM (suomen kieli, puheviestintä), MHT (yrityshallinto), logonomi, puhetaidon opettaja.
Kokenut puhutun ja kirjoitetun viestinnän kouluttaja on innostava ja asiansa osaava ja sparraava vetäjä. Valkila tarjoaa osallistujalle tehokkaat, mutta käytännölliset apuvälineet.

Webinaarin kesto on 60 minuuttia.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.