Valitse sivu

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa

97.00 +alv 24%

Kuvaus

Tuloksellisen, kustannustehokkaan ja vaikuttavan tarinankerronnan peruspalikat

1,5 h webinaarikoulutus, jossa tehdään tiukka läpileikkaus brändin rakennuspalikoihin verkossa ja somessa.

Tuloksellinen brändin rakennus somessa ja verkossa ei kaipaa yksisarvisia tai supersankareita, vaan toimintaympäristön ymmärrystä, suunnitelmallisuutta, luovuutta, luottamusta ja  pitkäjänteisyyttä.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa on kuin lentokoneen rakentamista ilmassa. Se vaatii sopivassa suhteessa suunnitelmaa ja reagointia. Jokaisella markkinoijalla täytyy tänä päivänä olla hallussa nämä tuloksellisen tarinankerronnan peruspalikat.

  • Miten brändiä on mahdollista rakentaa tuloksellisesti tarinoilla siellä, missä sen kohderyhmät viettävät aikaansa 24/7?
  • Miten brändi voi erottautua eksponentiaalisesti kasvavasta sisältömassasta? Miten olla aito ja puhutella omia kohderyhmiä?
  • Miten brändi voi oikeasti kulkea mukana arjessa ja miksi ketään pitäisi kiinnostaa juuri sinun brändisi?
  • Ja onko tällä kaikella mitään merkitystä liiketoiminnan kannalta?

Kenelle

Markkinointijohtajalle tai -päällikölle, myyntijohtajalle, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat syventää ymmärrystäsi brändin rakentamisen lainalaisuuksista digiajassa, jossa sekä b2b- että b2c-kuluttajat kulkevat kassalle useamman kontaktipisteen kautta.


Hyödyt

Saat tietoa ja keinoja rakentaa ja kirkastaa tuloksellisesti, kustannustehokkaasti ja vaikuttavasti brändiä sosiaalisessa mediassa ja verkossa.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa tuloksellisella tavalla ei ole kiinni pelkästään yhdestä kampanjasta tai klikkien määristä tai hyvästä sisällöstä tai edes mainosrahasta.

Tämä webinaari tarjoaa läpileikkauksen siihen, miten omaan kohderyhmään luodaan yhteys mahdollisimman vaikuttavalla ja kustannustehokkaalla tavalla siellä, missä ihmiset viettävät aikaansa yhä enenevissä määrin: siihen, miten ärsykeähkyisessä ajassamme brändin on mahdollista jättää jälki ja tehdä tulosta.

Webinaarikoulutus pohjautuu tuoreimpiin trendeihin ja käytännön kokemukseen usean b2b- ja b2c-brändin tämänhetkisestä ja pitkäjänteisestä rakentamisesta.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii Virve Reinikka Grapevinesta.

Virve on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Virven intohimoja ovat mm. kuluttajakäyttäytyminen sekä brändin rakentaminen tarinoilla – joogan ja avantouinnin lisäksi. Virve toimii Grapevinessä asiakkuuspäällikkönä ja digimarkkinoinnin asiantuntijana, jonka työkenttä ulottuu konseptoinnista ja käytännön toteutuksista koulutuksiin. Virve uskoo, että asiat kannattaa aina tehdä mahdollisimman yksinkertaisesti, muttei yksinkertaisemmin.


Sisältö

  • Kaikilla on vain tärkeää sanottavaa – pikakatsaus digitaaliseen toimintaympäristöön vuonna 2019
  • Sinä et ole kiinnostava, mistä muusta voidaan puhua?
  • Brändin rakentaminen tarinoilla ja mitä se vaatii sisältöähkyn aikakaudella
  • Hyvän sisällön anatomiaa
  • Suunnitelmallisuuden voimaa – strategiasta julkaisukalenteriin
    • Tavoitteiden määrittely
    • Kohderyhmät ja yrityksen ääni
    • Ydinviestit ja sisältöteemat
    • Kanavien valinta
    • Resursointi ja budjetointi
    • Mitä julkaistaisiin tänään – julkaisukalenteri säästää aikaa
    • Mittaamisella maaliin – miksi tulosten pitäisi kiinnostaa ja miten niitä mitataan?
  • Case-esimerkkejä – hyviä ja vähemmän onnistuneita somessa ja verkoss
  • Varo näitä, muista nämä, tarkista vielä kerran nämä, tee edes tämä!

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.