Digitaalinen markkinointi 2020 – menestysreseptin 10 tärkeintä ainesosaa

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Digitaalinen markkinointi voi vaikuttaa mystiseltä salatieteeltä, mutta on kuitenkin kaukana siitä. Vaikka monet luulevat, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.

Tässä webinaarissa käymme läpi juuri tämän hetken digi-ilmiöitä, puramme muutamia myyttejä ja ennen kaikkea käymme läpi suunnitelmallisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa.


Kenelle

Markkinoinnin ja viestinnän päättäjille tai kehittäjille sekä liiketoiminnan kehittäjille; haluat varmistaa yrityksesi edellytykset olla aito ja tuloksellinen digiajan brändi.


Hyödyt

Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin menestysresepti! Käymme läpi 10 tärkeintä asiaa, jotka vahvalla ja tuloksellisella digibrändillä on kunnossa.


Kouluttaja

Marika Siniaalto, Grapevinen toimitusjohtaja ja perustaja. Marikalla on lähes 20 vuoden kokemus internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista ja kouluttamisesta. Hän toimii aktiivisesti Grapevinen asiakastyössä eli hallitsee digimarkkinoinnin & sosiaalisen median palvelut sekä teoreettisesti, teknisesti että käytännön osalta. Ammatillisena intohimoina Marikalla on bisneslähtöinen verkkomarkkinointi ja strategioiden sekä käytännönläheisten suunnitelmien luominen erilaisille toimialoille.


Sisältö

  • Miten brändi rakentuu digissä?
  • Digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
  • Työkaluja arjen avuksi
  • Case-esimerkkejä inspiraatioksi

2 arviota tuotteelle Digitaalinen markkinointi 2020 – menestysreseptin 10 tärkeintä ainesosaa

  1. Mielenkiintoinen kokonaisuus, sain hyviä ajatuksia oman työn toteuttamiseen.

  2. Hyvä puhuja – hyviä käytännön esimerkkejä.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.