Valitse sivu

Digitaalisen markkinoinnin strategia – digiä markkinoinnista päättäville

197.00 +alv 24%

Kuvaus

Webinaarisarja, jossa on kaksi 1,5 h osiota, jotka kytkeytyvät kokonaisuudeksi.

Oletteko jo kokeilleet digimarkkinointia, mutta siltä puuttuu selkeä suunta? Vai onko koko digimaailma vielä korkkaamatta? Ovatko nettisivut teillä lähinnä muodon vuoksi? Tuntuuko siltä, että kantapääopistoa on käyty jo tarpeeksi kauan? Jos vastasit edes yhteen kysymykseen kyllä, tämä koulutus on juuri sinulle!


Kenelle

Markkinointijohtajalle tai -päällikölle, myyntijohtajalle, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat rakentaa selkeän digitaalisen markkinoinnin strategian, joka tukee yrityksesi myyntiä.


Hyödyt

Yritys ja erehdys toimii aikansa, mutta nopeamminkin voi menestyä! Digimarkkinoinnin haltuunotto ei ole niin vaikeaa kuin miltä se monesti tuntuu. Tärkeintä on, että suunta on tiedossa ja keinovalikoima on jotensakin tuttu. Sen jälkeen onnistuminen vaatii lähinnä kärsivällisyyttä ja kurinalaisuutta.

Varaa siis kalenteristasi hetki aikaa ja käytä se keräten taskujen täydeltä tärkeää tietoa digistrategian rakentamisesta. Koulutuksessa käydään läpi käytännönläheisen strategian luomisen kulmakivet esimerkein höystettynä. Koulutuksen jälkeen voit luoda strategian omalle yrityksellesi ja pääset jälleen peninkulman lähemmäs hyviä tuloksia. Saat kurssimateriaalin mukana itsellesi strategiaa varten ne tärkeimmät työkalut eli tiedostomallit, joiden avulla pääset nopeammin luomaan omaa strategiaasi.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Marika Siniaalto Grapevinesta.

Marika on Grapevinen perustaja ja tomitusjohtaja – pitkän linjan digiammattilainen sekä some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.

Grapevine on puolestaan helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto, jossa bisnesälyllä varustettu tiimi tekee asiakkailleen tulosta suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti monipuolisen keinovalikoiman säestyksellä.


Ohjelma 

Webinaari 1

Taustatietoa strategian rakentamisen tueksi

Strategian rakentamisen vaiheet

  • Lähtötilanteen analysointi
  • Tavoitteiden määrittely
  • Kohderyhmät ja yrityksen ääni
  • Ydinviestit ja sisältöteemat

Webinaari 2

Kanavien valinta

Resursointi ja budjetointi

Seuraaminen ja mittaaminen

Case-esimerkkejä

Työkalut (pohjat)

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.