Valitse sivu

Dynaaminen hinnoittelu

97.00 +alv 24%

Kuvaus

Onko tuotteesi ja palvelusi hintalaput kohdillaan?

Paranna kannattavuutta hinnoittelulla, joka vastaa ostajan maksuhalukkuutta

  • Uskotko, että voisit välillä saada tuotteestasi tai palvelustasi korkeamman hinnan kuin siitä pyydät?
  • Pelkäätkö, että välillä taas menetät myyntiä koska hinta on liian korkea?
  • Vaihteleeko tuotteesi tai palvelusi kiinnostavuus kausittain?
  • Vaihtelevatko markkinahinnat nopeasti?

Tässä webinaarissa saat ideoita miten lähteä toteuttamaan dynaamista hinnoittelua, jossa tavoitteena on että hinta joustaa ostajien muuttuva maksuhalukkuuden mukaan.

Hinnoittelu on yksi tärkeimmistä yritysten markkinointipäätöksistä. Jo pienellä hinnan muutoksella on suuri merkitys yrityksen tulokseen. Dynaamisella hinnoittelulla voidaan varmistaa, että oman tuotteen tai palvelun hinta on aina kohdillaan.


Kenelle

Tämä webinaari sopii B2B ja B2C yrityksen markkinoinnista, hinnoittelusta, tuotekonseptoinnista ja -kehityksestä, myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaaville tai näitä alueita kehittäville asiantuntijoille. Toteutamme keväällä teemasta myös lähikoulutuksen.


Tämän koulutuksen hyödyt

Webinaari on lyhyt tietoisku, joka antaa valmiudet rakentaa ja kehittää dynaamista hinnoittelumallia. Dynaaminen hinnoittelu potentiaalisesti parantaa yrityksen kannattavuutta ja samalla lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä. Saat tietoa siitä miten dynaaminen hinnoittelu voidaan toteuttaa niin, että saat parhaan tuoton ja vältät hinnoittelumallin tuottamat riskit. Opit myös miten voit lähteä rakentamaan dynaamista hinnoittelumallia.


Webinaariohjelma

Mitä on dynaaminen hinnoittelu?

  • Dynaamisen hinnoittelun idea
  • Esimerkkejä dyynamisen hinnoittelun käytöstä

Miksi käyttää dynaamista hinnoittelua?

  • Minkälaisille tuotteille ja millaisiin tilanteisiin dynaaminen hinnoittelu sopii
  • Dynaamisen hinnoittelun edut

Dynaamisen hinnoittelun riskit

  • Ostaja kokee hinnoittelun epäreiluksi
  • Ohjaa hintakeskeisyyteen

Lähtökohdat dynaamisen hinnoittelun suunnittelussa

  • Hinnoittelun toteuttaminen käytännössä
  • Case esimerkki dynaamisen hinnoittelun toteuttamisesta

Outi Somervuori

Kouluttajana toimii hinnoittelun asiantuntija Outi Somervuori, KTT, Designtutkimus Helsinki Oy:stä. Hänen tutkimuskohteensa on hinnoittelu. Outi on opiskellut ja tutkinut hinnoittelua Aalto-yliopistossa ja Stanfordin yliopistossa. Kouluttajana Outi on saanut paljon kiitosta asioiden esittämisestä kiteytetysti ja kiinnostavasti sekä hyvien esimerkkien käytöstä.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.