Valitse sivu

Facebook-mainonta –webinaarisarja

127.00 +alv 24%

Kuvaus

Webinaarisarja, jossa on kaksi 1,5 h aamupäiväosiota, jotka kytkeytyvät kokonaisuudeksi.

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?


Kenelle

Koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.


Mikä hyöty?

Jotta voit vaikuttaa, sinun täytyy ensin tavoittaa. Sen tehdäksesi, tarvitset somessa timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen webinaari tarjoaa vinkit tuloksellisen Facebook-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii Virve Karinkanta Grapevinesta.

Virve on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Virven intohimoja ovat mm. kuluttajakäyttäytyminen sekä brändin rakentaminen tarinoilla – joogan ja avantouinnin lisäksi. Virve toimii Grapevinessä asiakkkuuspäällikkönä ja digimarkkinoinnin asiantuntijana, jonka työkenttä ulottuu konseptoinnista ja käytännön toteutuksista koulutuksiin. Virve uskoo, että asiat kannattaa aina tehdä mahdollisimman yksinkertaisesti, muttei yksinkertaisemmin.


Ohjelma

Osa 1. Facebook-mainonnan perusteet

  • Tuloksellinen some-markkinointi, mitä se on?
  • Suunnittelu, toteutus ja optimointi
  • Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
  • Kohdentamisen taito
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Osa 2. Facebook-mainonnan jatko

  • Tavoitteiden määrittely
  • Mittaaminen teoriasta käytäntöön: Mittaa, analysoi ja kehity
  • Sitä johdat (ja kehität), mitä mittaat
  • Mitä pitäisi mitata ja miten?
  • Mittaamisen käytäntö ja prosessi
  • Facebook-mainonnan työkalut
  • Facebook-pikseli: asennus ja hyödyntäminen mainonnassa
  • Remarketing: Mitä tarkoittaa remarketing ja miten sitä hyödynnetään mainonnassa

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.