Hakukoneoptimoinnin (SEO) hyödyntäminen markkinoinnissa

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Löytävätkö asiakkaat tuotteesi ja palvelusi? Tarvitsetko lisäbuustia verkkonäkyvyyteen?

Suurin osa ihmisistä aloittaa uuden tuotteen tai palvelun etsimisen Googlesta. Hakukoneoptimointi eli SEO auttaa yritystäsi nousemaan paremmin näkyviin verkon hakukoneissa. Hakukoneoptimointi onkin erittäin tärkeä osa digitaalista markkinointia ja verkkonäkyvyyttä.


Kenelle

Tämä webinaarikoulutus sopii sisällöntuottajille, markkinointi-/viestintäihmisille ja sivustojen ylläpitäjille, jotka haluavat parantaa näkyvyyttään hakukoneissa. Sisältö soveltuu niin aloittelijalle kuin jo hieman pidemmälle päässeelle.

Koulutuksessa käytetään WordPress-sisällönhallintajärjestelmällä toteutettua sivustoa, mutta opit soveltuvat myös muihin järjestelmiin.


Hyödyt

Tässä webinaarissa opit perusteet hakukoneoptimoinnin tekemisestä. Saat konkreettisia vinkkejä työkaluista, joita hyödyntää ja kattavan tietopaketin parempien tulosten saavuttamiseksi. Koulutuksen jälkeen osaat itse luoda hakukoneoptimoituja sisältöjä verkkoon.


Kouluttaja

Webinaarin pitää digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen osakas Jussi Saunamäki. Jussin asiantuntemuksessa yhdistyy vahva asiakaslähtöinen suunnitteluosaaminen, laaja teknologiatuntemus sekä kattava käytännön kokemus markkinointiviestinnästä. Jussi on kouluttanut ja konsultoinut vuosien saatossa erikokoisia yrityksiä muun muassa dataohjatusta sisältömarkkinoinnista, markkinoinnin mittaamisesta, liiketoimintalähtöisistä verkkosivuista ja hakukoneoptimoinnista. Jussia on kiitelty monipuolisena ja käytännönläheisenä digimarkkinoinnin ja –liiketoiminnan kouluttajana.


Ohjelma

  • Mitä hakukoneoptimointi eli SEO on?
  • Mitkä asiat vaikuttavat näkyvyyteen?
  • Sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi
    • Miten luoda sisältöä joka nousee hakukoneissa
    • Käytännön vinkkejä ja esimerkkejä
  • Miten löytää oikeat avainsanat
  • Google Trends, Keyword Tool ja muut työkalut

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.