Helppo Pivot-raportointi ja taulukoiden yhdistäminen

147.00 +alv 24%

Kuvaus

  • Osaatko yhdistää kahden taulukon tietoja Phaku (Vlookup) -funktiolla?
  • Haluatko oppia luomaan yhteenvetoja Pivotin avulla helposti?
  • Osaatko muokata valmiita Pivot-raportteja nopeasti ja ymmärrätkö, mistä luvut ovat peräisin?

Luo isosta taulukosta raportteja nopeasti Pivotilla!

Tässä ratkaisukeskeisessä webinaarissa opit yhdistämään kahden taulukon sarakkeita Phaku (Vlookup) -funktiolla ja opit luomaan yhteenvetoja datastasi Exceliin kuuluvalla Pivot-toiminnolla. Webinaarissa ei käsitellä erillistä PowerPivot-apuohjelmaa, sillä tavallinen Pivotointi on paljon helpompaa.


Kenelle

Sinulle ns. tavallinen Excelin käyttäjä, joka haluat oppia luomaan yksinkertaisia ja selkeitä yhteenvetoraportteja käyttämättä itse laskukaavoja tai funktioita. Kurssi sopii pc:n versioiden 2007, 2010, 2013 sekä 2016/365 ja macin versioiden 2016/365 käyttäjille.


Hyöty osallistujalle 

Tässä webinaarissa opit luomaan ja muokkaamaan Pivot-raportteja nopeasti ilman aiempaa kokemusta. Sinun ei tarvitse edes osata tehdä laskukaavoja Excelissä.


Kouluttaja

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi olen kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.


Sisältö

  • Kahden taulukon sarakkeiden yhdistäminen Phaku (Vlookup) -funktiolla
  • Pivotin lähdetaulukon rakenne
  • Pivotin peruskäsitteet
  • Pivot-taulukkoraportin luominen, muokkaaminen ja muotoilu
  • Pivot-taulukon päivittäminen
  • Erilaiset yhteenvetofunktiot ja prosenttiosuuksien laskeminen
  • Yhteenvetojen luominen päivistä, kuukausista, neljännesvuosista ja vuosista
  • Pivot-kaavion (graafit) luominen ja muokkaus
  • Hyödyllisimpiä pikanäppäimiä

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.