Valitse sivu

LinkedInin tehokäyttö myynnin, henkilöbrändin, työnhaun ja yrityksen näkökulmasta

97.00 +alv 24%

Kuvaus

Muistatko vielä sen, kun lähettelit työhakemuksia ja CV-liitetiedostoja? Varmasti muistat, koska saatat tehdä sitä edelleen. Tai ainakin vastaanottaa hakemuksia. Näin ei ole pakko tehdä. Tänä päivänä myynti tapahtuu usein digikanavien kautta tai ainakin avustamana. Olitpa myymässä omia palveluitasi tai sitten omaa osaamistasi, Linkedin on siihen tehokas kanava.

Mitä Linkedinistä kannatta tietää, entä miten omaa ja yrityksen asiantuntemusta voisi tuoda siellä enemmän esille? Nappaa tästä webinaarista kaikki oleellinen tieto ja väännä asiantuntemuksesi uudelle tasolle!


Kenelle
Kaikille, jotka ovat kiinnostuneita LinkedInin hyötykäytöstä. Ennakkotietona on hyvä olla se oma profiili ko. kanavassa, vaikka sitten äskettäin perustettuna.


Hyöty
90 minuutissa kaikki oleellinen tieto jatkuvasti muuttuvasta kanavasta. Kuuntele tämä webinaari ja säästä omaa aikaasi menemällä suoraan asiaan.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Marika Siniaalto Grapevinesta.

Marika on Grapevinen perustaja ja tomitusjohtaja – pitkän linjan digiammattilainen sekä some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.

Grapevine on puolestaan helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto, jossa bisnesälyllä varustettu tiimi tekee asiakkailleen tulosta suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti monipuolisen keinovalikoiman säestyksellä.


Ohjelma

Webinaarissa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Tärkeää taustatietoa
  • Linkedinin peruskäyttö pähkinänkuoressa
  • Henkilösivun ominaisuudet ja tehokas hyödyntäminen
  • Yrityssivun ominaisuudet ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi
  • Mainostaminen Linkedinissä

1 arvio tuotteelle LinkedInin tehokäyttö myynnin, henkilöbrändin, työnhaun ja yrityksen näkökulmasta

  1. Kouluttaja oli alan ammattilainen ja osasi puhua hyvin ja ymmärrettävästi.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.