Valitse sivu

Luo verkkonäkyvyyttä yrityksellesi oikealla sisällöllä!

127.00 +alv 24%

Kuvaus

Opi tuottamaan sisältöä, jonka avulla yrityksesi löytyy verkosta!

Kahden webinaarin kokonaisuudessa opit tuottamaan sisältöä, jonka avulla kohderyhmät löytävät yrityksen paremmin verkosta.


Kenelle

Koulutus on tarkoitettu henkilöille:

  • jotka tuottavat sisältöä yrityksen omiin kanaviin, kuten verkkosivuille, uutiskirjeisiin ja blogeihin
  • jotka haluavat parantaa verkkosivujen toimivuutta liidien kerääjänä
  • joiden tavoitteena on tuottaa verkkosisältöä, joka löytyy hakukoneissa

Hyödyt 

  • Webinaarissa annetaan selkeitä työkaluja yrityksen oman viestinnän toimivuuden tehostamiseen. Tehokas sisältö ei ole yrityksen omien vahvuuksien esilletuominen, vaan on lähdettävä asiakkaan tarpeista.
  • Koulutuksen tavoitteena on luoda verkkosivuista ja muiden kanavien sisällöistä hakukoneystävällistä viestintää, joka löytyy helposti, kun kohderyhmä etsii yrityksen toimialaan liittyviä tuotteita ja palveluja.

Kouluttaja

Kouluttaja Lena Halén työskentelee v. 2007 perustamassaan sisältömarkkinointitoimisto Contentassa, jossa hän suunnittelee ja toteuttaa sisältömarkkinointia digitaalisiin kanaviin sekä b2b että b2c markkinoilla toimiville yrityksille.  Kiinnostavan, koukuttavan ja yrityksen asiantuntijuutta rakentavan sisällön luonti on hänen intohimonsa. Lena Halén on  kouluttanut ja valmentanut eri organisaatioissa 15 vuotta.


Ohjelma

Webinaari 1. Miten luon asiakasta kiinnostavaa sisältöä

  • Kaikki alkaa asiakashyödystä – mutta miten se määritellään, miksi ei kannata mennä tuotteen ominaisuudet edellä?
  • Miten saan ideoita asiakasta kiinnostavan sisällön luomiseen?
  • Eri formaatit ja niiden mahdollisuudet
  • Kaikki kanavat eivät sovi kaikkiin ostosprosessin kohtiin – Miten tunnistan oikeat kanavat?

Webinaari 2. Miten rakennan verkkosivun niin että hakukoneet sen löytävät

  • Sisällöllinen optimointi
    • Otsikot ja muu kirjoittaminen
    • Referenssejä on vaikea saada, mutta pitäisikö yrittää –> kaikki haluavat ostaa yritykseltä, jolta joku on aikaisemmin ostanut
    • Tekstiä silmäillään – mitä se tarkoittaa sisällön muodolle?
    • Onko tekstin pituudella merkitystä?
    • Ostopolkua ei saa unohtaa
  • Tekninen optimointi
    • Titlet, metadescriptionit, linkit
    • Lomakkeet, laskeutumissivut jne

1 arvio tuotteelle Luo verkkonäkyvyyttä yrityksellesi oikealla sisällöllä!

  1. Helppoa osallistua, voit kuunnella webinaarin vaikka kotitoimistolla.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.