Valitse sivu

Messuille menossa? Yrityksen onnistunut messuosallistuminen

97.00 +alv 24%

Kuvaus

Onnistunut messuosallistuminen – webinaari jokaiselle organisaatiolle, joka haluaa onnistua messuilla ja saada siitä parhaan hyödyn!

Päätös messuille osallistumista on usein suuri investointi tai sitten se on tapa. Mennään kun on aina oltu. Miten tämän investointi maksaa itsensä takaisin? – Siihen vaikuttaa kiitettävä messutapahtuman suunnittelu.

Messusuunnittelun tulisi lähteä messustrategiasta, aina asetettujen tavoitteiden kautta toteutukseen ja jälkihoitoon saakka, ei messuosaston suunnittelusta. Miten tämä tehdään?

Messut ja hirveä kiire? Mitä pitää ottaa huomioon, kuka tekee?

Entä messujen pystyttäminen ja tarvikkeet? Digitaaliset jutut? Kuka tulee mukaan?

Valmistelu ja ohjeistus? Aikataulutus jälkihoitoon? Verkkosivut ja sähköpostikutsut jne.

Voisiko tämän tehdä systemaattisesti? Kyllä voi!

Osallistu webinaariin, joka käsittelee messuja tapahtumaprojektina. Saat messuihin osallistumiseen käyttämääsi ajallesi ja rahoillesi vastinetta!


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu jokaiselle, joka suunnittelee tai vastaa yrityksen, liiton tai muun organisaation messuille osallistumisesta. Messujen koolla ei ole väliä.

Webinaari soveltuu henkilöille, jotka suunnittelevat messuille menoa ja vastaavat messuprojektista. Jokaiselle, joka on aloittelija, vasta-alkaja tai jo joitakin messuprojekteja toteuttaneelle. Sinulle, joka haluat saada koko prosessin ja siitä saatavan hyödyn paremmin haltuun. Webinaari sopii niin yritysten, liittojen, kuntien kuin kaupunkien messuvastaaville. Sinulle, joka tahdot saada käsityksen messutapahtuman perusasioista ja kokonaisuudesta, mitä kaikkea kuuluu onnistuneeseen messutapahtumaan.


Hyödyt

  • Mikä on messustrategia ja miten se ohjaa messuprojektia
  • Millaisia tavoitteita voi ja kannattaa asettaa messuille
  • Messumatematiikkaa ja miten se vaikuttaa henkilökunnan määrään
  • Miten messuosaston layout tukee osallistumisen tavoitteita
  • Miten huomioidaan erilaiset kohderyhmät
  • Messuisäntien tehtävistä
  • Millainen on osuva messupuhe
  • Mitä tarkoittaa messutapahtuman johtaminen
  • Miten mittaat messuille osallistumisen onnistumista

Ohjelma

  • Messuprosessi – ennen – aikana – jälkeen
  • Messustrategia ja tavoitteet jotka ohjaavat messusuunnittelua
  • Messumatematiikka sekä oikea henkilöstömitoitus messuille
  • Messuisäntien toiminta ja messutalk
  • Messujen onnistumisen mittaaminen

 

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.