Kuvaus
Webinaarin kesto 60 min.
Opi hallitsemaan tiimisi tehtäviä!
• Osaatko luoda tehtävälistoja tiimisi/projektin käyttöön?
• Osaatko käyttää Planneria Teamsin sisällä?
Tässä ratkaisukeskeisessä webinaarissa opit lisäämään Microsoftin Plannerin Teamsiin, hyödyntämään ohjelmaa tiimin tehtävien hallintaan, lisäämään alitehtäviä sekä lajittelemaan ja suodattamaan tehtäviä halutulla tavalla.
Hyöty osallistujalle
Opit heti organisoimaan kaikkia tiimin tehtäviä myös mobiilisti.
Kenelle
Sinulle, jolla ei ole järjestelmällistä ja helppoa tapaa tiimin tehtävien hallintaan.
Kouluttaja
Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.
Petri kertoo:
”Muutamakin webinaarissa esitetty vinkki tekee sinut tutkitusti tehokkaammaksi ja onnellisemmaksi – mikäli noudatat oppeja.”
Ohjelma
• Plannerin lisääminen Teamsiin
• Tehtävien sekä alitehtävien lisääminen ja asetukset
• Kommentointi sekä liitetiedostot
• Tehtävän linkittäminen mihin tahansa ohjelmaan
• Tehtävien delegointi
• Säilöjen käyttö
• Näkymät ja suodatukset – myös Kanbanin tekemättä / työn alla / tehty
• Mobiilikäyttö
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.