Sosiaalisen median trendit 2019 ja muutokset markkinoinnissa nyt

97.00 +alv 24%

Kuvaus

Sosiaalisen median trendit sekä käytön muutokset markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta.

Sosiaalisen median palvelujen käyttömäärät ja suosio muuttuvat jatkuvasti. Sosiaalinen media on murrosvaiheessa mm. Facebookin painiessa tietosuojakohujen kanssa ja muiden somepalvelujen kilpaillessa keskenään erityisesti markkinointikäytössä. Samaan aikaan ihmisten someajasta on valtaamassa alaa uusia tulokkaita. Vanhoista palveluista erityisen kiinnostavia ovat nyt Instagram ja Twitter. Markkinoijan ja viestijän näkökulmasta on tärkeää pysyä muutoksista perillä, jotta omat kohderyhmät tavoitetaan eri somekanavissa halutulla tavalla.

Tule kuulemaan, mitä muutoksia sosiaalisen median palvelujen käytössä on tapahtunut viime aikoina ja mitkä trendit vaikuttavat somen käyttöön tällä hetkellä. Mistä ja miten tavoitat markkinoinnin ja viestinnän kohderyhmäsi somesta vuonna 2019?

Asiantuntijana Harto Pönkä, joka on tunnettu sosiaalisen median koulutuksistaan sekä tilasto- ja trendikatsauksistaan.


Kenelle 

Koulutus sopii erityisesti organisaatioiden sosiaalisen median markkinointikäytöstä ja viestinnästä päättäville sekä muille, jotka haluavat saada tuoreimmat tiedot sosiaalisen median käytöstä Suomessa ja siihen tällä hetkellä vaikuttavista trendeistä.


Hyöty osallistujalle 

Webinaarissa luodaan ajankohtaiskatsaus sosiaalisen median käyttöön Suomessa ja sen menossa oleviin muutoksiin sekä uusimpiin ja tärkeimpiin trendeihin. Tilastojen kautta tarkastellaan paitsi somepalvelujen käyttömääriä, myös mm. eri ikä- ja ammattiryhmien sekä tuloluokkien sosiaalisen median käyttöä.

  • Mitä muutoksia sosiaalisen median palvelujen käytössä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana ja miten ne vaikuttavat mm. yritysten markkinointiin?
  • Kuinka paljon eri somepalveluilla on nyt käyttäjiä ja minkä ikäisiä he ovat?
  • Miten eri ammattiryhmät ja tuloluokat näkyvät somepalvelujen käyttäjinä?
  • Mitä uusia somepalveluita on yleistymässä? Miten niitä voidaan käyttää markkinoinnissa?
  • Mitä yleisempiä trendejä sosiaalisen median käytössä on vuonna 2019?
  • Mihin somepalveluihin kannattaa keskittyä markkinoinnissa entä viestinnässä vuonna 2019?
  • Miten kehittäisit yrityksenne/organisaationne sosiaalisen median käyttöä webinaarin annin pohjalta?

Koulutuksen jälkeen tunnet sosiaalisen median käyttöön vaikuttavat muutostrendit ja sinulla on käytössäsi tuorein tilastotieto somepalvelujen käytöstä, ja voit hyödyntää koulutuksen antia konkreettisesti markkinoinnissa ja viestinnässä.


Kouluttaja

Harto Pönkä (KM) työskentelee yrittäjänä ja sosiaalisen median asiantuntijana Innowisessa. Sosiaalisen median koulutuksia, konsultointia ja analyysejä Pönkä tekee yrityksille ja yhdistyksille sekä julkishallinnon organisaatioille.

Pönkä on julkaissut useita sosiaaliseen mediaan liittyviä kirjoja (mm. Sosiaalisen median käsikirja) sekä artikkeleita ja analyysejä. Pönkä on aktiivinen verkkokeskustelija, bloggaaja ja kolumnisti. Hänet tunnetaan myös tekemistään sosiaalisen median tilastokatsauksista ja verkostoanalyyseistä.

Harto Pönkä on sosiaalisen median tunnettu asiantuntija, jonka näkemyksiä myös alan trendejä tutkivat korkeakoulut, yritykset sekä media arvostavat. Kouluttajana hän saa kiitosta selkeästä esitystavasta, osallistamisesta ja faktojen tuoreudesta.


Ohjelma

Sosiaalinen media vuonna 2019 – muutokset

  • Sosiaalisen median käyttö Suomessa v. 2019, ajankohtaiskatsaus
  • Muutokset somepalvelujen kentällä: hiipujat, nousijat, kiintotähdet ja uudet tulijat + yllätykset

Some-trendit ja markkinointi – mitä sinun pitää ottaa huomioon nyt

  • Uusimmat ja merkittävimmät trendit ja niiden vaikutus markkinointiin
  • Sosiaalisen median markkinointistrategian tarkistuslista

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.