Kuvaus
Palaverin pitää tuoda lisäarvoa. Muuten on sama, vaikka notkuisit sen ajan juoma-automaatilla.
Ovatko yhteisösi palaverit nuutuneet pelkäksi seisseen kahvin ja kampaviinerin mussuttamiseksi? Osallistujat tulevat ja menevät miten lystäävät ja räpläävät puhelintaan, kun kaivataan ideoita ja osallistumista? Tavoitteet ovat hukassa ja palaverit ovat ajanhukkaa?
- Haluatko tehdä palavereistanne tehokkaan työkalun? Haluatko muuttaa palaverinne tilanteiksi, joihin tullaan mielellään ja valmistautuneina? Tarvitsetko keinoja palaverien johtamiseen ja osallistamiseen?
Tule webinaariin, jossa palaverikäytännöt pannaan uusiksi. Luodaan tehokkaat ja systemaattiset menettelytavat, joiden käytäntöön pano näkyy nopeasti lisääntyvänä tehokkuutena, parempana ajankäyttönä ja kasvaneena työviihtyvyytenä, sillä parhaimmillaan tehokkuus luo viihtyvyyttä.
Kenelle
Webinaari sopii kaikille, jota kaipaavat yhteisönsä palavereihin tehoa ja mielekkyyttä. Yrittäjä, johtaja, esimies, tiimi, työntekijä – hyvät palaveritaidot ovat osa työelämän vuorovaikutustaitoja ja kuuluvat kaikille.
Ohjelma
- Miten istutan palaverit vuodenkiertoon
- Systematiikalla tehoa ja tuloksia
- Valmistaudun ja sitoutan muutkin
- Delegoin ja johdan kunnolla
- Jälkihoito kuntoon
- Miten virtuaalipalaveri eroaa kasvokkain tapahtuvasta?
Tämän koulutuksen hyödyt
Saat koulutuksesta käytännölliset, konkreettiset tavat luoda palaverinne ja kokousvuorovaikutuksenne uudeksi. Palaverit käyvät paitsi tehokkaammiksi, myös mielekkäämmiksi ja luovemmiksi.
Kouluttaja
Oili Valkila, FM (suomen kieli, puheviestintä), MHT (yrityshallinto, markkinointi), logonomi, puhetaidon opettaja.
Kokenut puhutun ja kirjoitetun viestinnän kouluttaja on innostava ja asiansa osaava ja sparraava vetäjä. Valkila tarjoaa osallistujalle tehokkaat, mutta käytännölliset apuvälineet.
Ei vielä arvioita.
Tuotearvioita ei vielä ole.