Valitse sivu

Tehosta sisällön tuotantoasi

197.00 +alv 24%

Kuvaus

Sinun hyötysi:

  • Parempaa näkyvyyttä yrityksellesi hakukoneissa
  • Kiinnostavampaa ja helpommin omaksuttavaa sisältöä kohderyhmällesi
  • Yrityksen asiantuntijuusmielikuva paranee kohderyhmän keskuudessa

Osallistumalla koulutukseen opit:

  • ymmärtämään mitkä asiat ovat tärkeitä tekstin tuotannossa ja miten ne otetaan huomioon
  • miten kirjoitat sisältöä, joka kiinnostaa kohderyhmää
  • mitkä asiat tehostavat yrityksesi löydettävyyttä verkossa

Kenelle

  • Kaikille, jotka tuottavat sisältöä eri kanaviin (verkkosivuille, uutiskirjeisiin, blogehini jne)
  • Viestinnän ammattilaisille; viestintäassistentti, viestintäkoordinaattori, viestintäpäälliköt, tuotepäälliköt, asiantuntijat, yrittäjät
  • Kaikille, jotka haluavat tehostaa oman yrityksen löydettävyyttä verkossa
  • Kaikille, jotka haluavat koukuttaa kohderyhmää entistä paremmin omien sisältöjen pariin
  • Kaikille, jotka haluavat osoittaa omaa asiantuntijuuttaan paremmin

Kouluttaja

Viestintäkonsultti ja sisältöstrategi Lena Halén, jolla on pitkä kokemus markkinoinnin ja mediavaikuttamisen suunnittelu- ja toteutustehtävistä. Hän on suunnitellut markkinoinnin toimenpiteitä sekä kotimaisille että kansainvälisille B2B ja B2C yrityksille. Lena on luennoinut ja kouluttanut vuodesta 2001. Tällä hetkellä hän toimii Viestintätoimisto Contentassa.


OHJELMA

Kolme eri webinaaria – 1,5 tuntia jokainen

Miksi sisältö on tärkeää ja miten selvitän mikä kiinnostaa kohderyhmää

  • Miksi tehokkaan sisällön tekeminen on tärkeää
  • Miten selvitän millainen sisältö kiinnostaa kohderyhmää
  • Erilaiset sisällöt eri kohdissa ostoprosessia
  • Miten valitset sisällön muodon – onko blogi parempi kuin uutiskirje tai twitter parempi kuin ladattava opas

Miten tuotan tekstiä, joka koukuttaa

  • Mikä on asiakashyöty? Esimerkkien avulla selvitetään asia
  • Miten muotoilen otsikot?
  • Tekstin pituus – onko lyhyt aina kaunista?
  • Tekstin äänensävy
  • Mikä on jargoni ja miten se vältetään?
  • Miten luot verkkotekstin jonka kohderyhmä jaksaa lukea

Rakenna verkkosivu, joka löytyy hakukoneissa ja kiinnostaa kohderyhmää

  • Verkkosivusi on tärkein viestintäkanavasi
  • Avainsanat ja miten ne valitaan ja miten niitä käytetään
  • Mitkä tekniset asiat on pakko huomioida; meta descriptionit, linkit, titlet
  • Mittauksesta muutama sana
Webinaarisarjan kesto on 3 x 90 minuuttia.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.