Kuvaus
Teams/Planner, TODO ja Outlookin tehtävät haltuun!
Opi hallitsemaan ja organisoimaan omia ja tiimisi tehtäviä!
- Onko sinulla työkaluja kaikkien tehtäviesi hallintaan?
- Muistatko varmasti vastata tai palata ajallaan tärkeisiin sähköposteihin?
- Muistatko soittaa tärkeän puhelun oikeaan aikaan?
- Osaatko luoda tehtävälistoja myös tiimisi/projektin käyttöön?
Tässä ratkaisukeskeisessä webinaarissa opit hyödyntämään Microsoft 365:n To Do- sekä Planner-ohjelmia tehtäviesi hallintaan sekä omassa että työryhmäkäytössä. Opit myös suodattamaan tehtäviä eri tavoilla, delegoimaan niitä sekä hallitsemaan tehtävien muistutuksia. Lisäksi opit hyödyntämään To Do:n, Plannerin ja Outlookin väliset yhteydet sekä paloittelemaan isot tehtävät hallittaviksi kokonaisuuksiksi.
Kenelle
Sinulle, jolla ei ole järjestelmällistä ja helppoa tapaa tehtäviesi hallintaan.
Hyöty
Opit heti organisoimaan kaikkia tehtäviäsi myös mobiilisti.
Kouluttaja
Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.
Sisältö
Omien tehtävien hallinta To Do:lla
- tehtävien lisääminen ja asetukset
- tehtävälistojen käyttö
- yhteiskäyttö Outlookin kanssa
- yhteiskäyttö Plannerin kanssa
Tiimin tehtävien hallinta Plannerissa
- uuden suunnitelman (plan) luominen
- suunnitelman asetukset ja käyttäjien hallinta
- tehtävien lisääminen ja asetukset
- kommentointi ja muistutusten hallinta
- tehtävien delegointi
- säilöjen käyttö
- näkymät ja suodatukset
- Plannerin käyttö Teamsissa
Mobiilikäyttö
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.