Valitse sivu

Työnantaja somessa – Sosiaalinen media HR:n apuna & työnantajamielikuvan rakennuksessa

197.00 +alv 24%

Käytät sitten apuna ulkopuolista rekrytointitoimistoa tai toteutat rekrytointiprosessin itse, olet ensisijaisesti vastuussa yrityksesi työnantajakuvasta ja sen vaikutuksista. Järkevällä somen hyödyntämisellä, voit varmistaa, että saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin.

Kuvaus

Käytät sitten apuna ulkopuolista rekrytointitoimistoa tai toteutat rekrytointiprosessin itse, olet ensisijaisesti vastuussa yrityksesi työnantajakuvasta ja sen vaikutuksista. Järkevällä somen hyödyntämisellä, voit varmistaa, että saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin.

Tässä verkkokoulutuksessa käymme somen hyödyntämistä HR:n työkaluna, tutustumme eri kanaviin ja kartoitamme eri vaihtoehtoja työnantajakuvan vahvistamiseen.


Hyödyt

Opit hyödyntämään tehokkaasti somen eri kanavia rekrytoinnissa ja yrityskuvan rakentamisessa.


Kenelle

HR-henkilöstölle, rekrytoijille, yrittäjille, liiketoiminnan kehittäjille; haluat varmistaa yrityksesi houkuttelevuuden työnantajana ja tehokkaasti hyödyntää somea rekrytoinnissa.


Kouluttaja

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


Verkkokoulutuksen sisältö:

  • Miten rakennan työnantajakuvaa somessa?
  • Miten hyödynnnän somea rekrytoinnissa?
  • Riittääkö julkisena hakuna ilmoitus LinkedInissä?
  • Missä menee somessa hakijan yksityisyyden ja julkisen tiedon raja?
  • Miten toimii työntekijälähettilyys?

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.