Yrityskuvan rakentaminen digitaalisesti

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Kirkasta yrityskuvasi verkossa ja somessa suunnitelmallisesti!

Oli sitten kyse potentiaalisesta asiakkaasta, työnhakijasta, sidosryhmästä tai mahdollisesta yhteistyökumppanista, päätökset tehdään nykypäivänä pitkälti sen perusteella, mitä luetaan verkosta ja somesta. Tämä tuo oman haasteensa niin myyntiin, rekrytointiin kuin yleiseen yrityskuvaan rakentamiseenkin.

Jotta voidaan varmistaa, että yrityskuva vahvistaa päätöksentekoa, yrityksen tulee olla aktiivinen somessa ja näkyä verkossa. Potentiaalinen ostaja tai uusi työntekijä ei välttämättä edes harkitse yrityksen palveluja ja tuotteita, jos hänellä ei ole mitään kosketuspintaa yritykseen ja sen henkilöstöön.

Tässä webinaarissa käymme systemaattisesti läpi sitä, miten yrityskuvaa kannattaa rakentaa verkossa. Lisäksi kartoitamme eri vaihtoehtoja yrityskuvan vahvistamiseen.


Kenelle

Markkinointi-, viestintä- ja HR-päättäjille, yrittäjille sekä liiketoiminnan kehittäjille. Sinulle, joka haluat vahvistaa yrityskuvaasi ja varmistaa, että yrityksesi näkyy verkossa muuallakin kuin yrityksen omilla sivuilla ja kanavilla.


Hyödyt

Järkevällä somen ja internetin hyödyntämisellä voit vahvasti vaikuttaa siihen, että uudet asiakkaat kiinnostuvat yrityksestäsi. Saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin ja hedelmällistä yhteistyötä yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien kanssa.

Tässä webinaarissa saat pohjan suunnitelmalliselle yrityskuvan rakentamiselle ja vahvistamiselle.


Kouluttaja

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


Sisältö

  • Digitaalinen jalanjälki
  • Ostamisen muuttuminen ja sen vaikutukset
  • Eri some-/digikanavien hyödyntäminen yrityskuvan vahvistamisessa
  • Strategian ja suunnitelman tärkeys ja miten se tehdään
  • Työntekijälähettilyys vahvistaa yrityskuvaa
  • Case-esimerkkejä
  • Käytännön työkaluja

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.