Tuloksellisen, kustannustehokkaan ja vaikuttavan tarinankerronnan peruspalikat

1,5 h webinaarikoulutus, jossa tehdään tiukka läpileikkaus brändin rakennuspalikoihin verkossa ja somessa.

Tuloksellinen brändin rakennus somessa ja verkossa ei kaipaa yksisarvisia tai supersankareita, vaan toimintaympäristön ymmärrystä, suunnitelmallisuutta, luovuutta, luottamusta ja  pitkäjänteisyyttä.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa on kuin lentokoneen rakentamista ilmassa. Se vaatii sopivassa suhteessa suunnitelmaa ja reagointia. Jokaisella markkinoijalla täytyy tänä päivänä olla hallussa nämä tuloksellisen tarinankerronnan peruspalikat.

  • Miten brändiä on mahdollista rakentaa tuloksellisesti tarinoilla siellä, missä sen kohderyhmät viettävät aikaansa 24/7?
  • Miten brändi voi erottautua eksponentiaalisesti kasvavasta sisältömassasta? Miten olla aito ja puhutella omia kohderyhmiä?
  • Miten brändi voi oikeasti kulkea mukana arjessa ja miksi ketään pitäisi kiinnostaa juuri sinun brändisi?
  • Ja onko tällä kaikella mitään merkitystä liiketoiminnan kannalta?

Kenelle

Markkinointijohtajalle tai -päällikölle, myyntijohtajalle, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat syventää ymmärrystäsi brändin rakentamisen lainalaisuuksista digiajassa, jossa sekä b2b- että b2c-kuluttajat kulkevat kassalle useamman kontaktipisteen kautta.


Hyödyt

Saat tietoa ja keinoja rakentaa ja kirkastaa tuloksellisesti, kustannustehokkaasti ja vaikuttavasti brändiä sosiaalisessa mediassa ja verkossa.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa tuloksellisella tavalla ei ole kiinni pelkästään yhdestä kampanjasta tai klikkien määristä tai hyvästä sisällöstä tai edes mainosrahasta.

Tämä webinaari tarjoaa läpileikkauksen siihen, miten omaan kohderyhmään luodaan yhteys mahdollisimman vaikuttavalla ja kustannustehokkaalla tavalla siellä, missä ihmiset viettävät aikaansa yhä enenevissä määrin: siihen, miten ärsykeähkyisessä ajassamme brändin on mahdollista jättää jälki ja tehdä tulosta.

Webinaarikoulutus pohjautuu tuoreimpiin trendeihin ja käytännön kokemukseen usean b2b- ja b2c-brändin tämänhetkisestä ja pitkäjänteisestä rakentamisesta.


Sisältö

  • Kaikilla on vain tärkeää sanottavaa – pikakatsaus digitaaliseen toimintaympäristöön vuonna 2019
  • Sinä et ole kiinnostava, mistä muusta voidaan puhua?
  • Brändin rakentaminen tarinoilla ja mitä se vaatii sisältöähkyn aikakaudella
  • Hyvän sisällön anatomiaa
  • Suunnitelmallisuuden voimaa – strategiasta julkaisukalenteriin
    • Tavoitteiden määrittely
    • Kohderyhmät ja yrityksen ääni
    • Ydinviestit ja sisältöteemat
    • Kanavien valinta
    • Resursointi ja budjetointi
    • Mitä julkaistaisiin tänään – julkaisukalenteri säästää aikaa
    • Mittaamisella maaliin – miksi tulosten pitäisi kiinnostaa ja miten niitä mitataan?
  • Case-esimerkkejä – hyviä ja vähemmän onnistuneita somessa ja verkoss
  • Varo näitä, muista nämä, tarkista vielä kerran nämä, tee edes tämä!
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 13.6.2019 klo 13.00 – 14.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Virve Karinkanta

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa

Kouluttajana toimii Virve Karinkanta Grapevinesta.

Virve on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Virven intohimoja ovat mm. kuluttajakäyttäytyminen sekä brändin rakentaminen tarinoilla – joogan ja avantouinnin lisäksi. Virve toimii Grapevinessä asiakkuuspäällikkönä ja digimarkkinoinnin asiantuntijana, jonka työkenttä ulottuu konseptoinnista ja käytännön toteutuksista koulutuksiin. Virve uskoo, että asiat kannattaa aina tehdä mahdollisimman yksinkertaisesti, muttei yksinkertaisemmin.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.