Asiakkuuksien johtaminen 2021

197.00 +alv 25,5%

Kuvaus

Kahden webinaarin sarja, yhteensä 2,5 h asiantuntijawebinaari pitää sisällään webinaaritallenteen, koulutusmateriaalin ja bonuksena e-kirjan.

Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, sekä asiakasvastuulliset myyjät.


Tämän webinaarin hyödyt

Saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.

Tilaisuudessa perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen, sekä annetaan askelmerkit, joilla voit lähteä kehittämään oman yrityksesi tai vastuualueesi asiakkuuksia.


Kouluttaja

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Ohjelma

Webinaari 1

  • Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?
  • Strategisen asiakasjohtamisen avainalueet ja viitekehys
  • Asiakkuuksien johtamisen tavoitteet
  • Asiakaspääoman arvo ja budjetointi
  • Asiakas-tuote- ja kanava -analyysi
  • Aikaa kysymyksille
  • Välitehtävä seuraavalle vaiheelle

Webinaari 2

  • Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
  • Asiakashoitomallit, asiakassegmentointi ja asiakasluokittelu
  • Asiakkaiden ostoprosessin muutos
  • Asiakaslupaus ja asiakasviesti
  • Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?
  • Case-esimerkki aidosta asiakkaasta
  • Asiakkuuksien johtamisen askeleet; käytännön eteneminen
  • Asiakkuuksien johtamismalli ja mittarit

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.