Suunnitelmallisen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa
Vaikka monet luulevat, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.
Tässä webinaarissa käymme läpi suunnitelmallisen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa.
Kenelle
- Markkinoinnin ja viestinnän päättäjille
- Digimarkkinoinnin suunnittelijoille ja kehittäjille
- Liiketoiminnan kehittäjille
- Sinulle, joka haluat varmistaa yrityksesi edellytykset olla aito ja tuloksellinen digiajan brändi.
Hyödyt
Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin menestysresepti! Käymme läpi 10 tärkeintä asiaa, jotka vahvalla ja tuloksellisella digibrändillä on kunnossa.
Sisältö
- Miten brändi rakentuu digissä?
- Digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
- Työkaluja arjen avuksi
- Case-esimerkkejä inspiraatioksi
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 16.9.2021 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.