Yhteisöllisyys ja tuloksellisuus nousuun vuorovaikutuksella

Virtuaaliseen työympäristöön siirryttyä spontaani vuorovaikutus ja kahvipöytäkeskustelut helposti tyrehtyvät. Videopalavereiden, chattien ja keskustelukanavien viidakossa tiimi voi olla hukassa, missä foorumissa erityyppistä keskustelua tulisi käydä. Kehittäminen ja innovaatiot syntyvät aktiivisessa vuorovaikutuksessa. Jotta vuorovaikutus voi olla aktiivista, tulee ensin laittaa perusasiat kuntoon ja sitten siirtyä tiiminjäsenten aktivointiin.

Tässä webinaarissa saat eväitä virtuaalisen vuorovaikutuksen lisäämiseen, ymmärrät mitä tulee ottaa huomioon, millaisia pelisääntöjä rakentaa ja miten aktivoida tiiminjäseniä.


Kenelle

Hajautettua tiimiä tai etätyötä johtaville esihenkilöille, projektipäälliköille ja tiiminvetäjille sekä etätiimeissä toimiville asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää niin omia kuin koko tiiminsä virtuaalivuorovaikutustaitoja.


Hyödyt

  • Työkaluja ja ideoita vuorovaikutuksen lisäämiseen
  • Osaamista pelisääntöjen rakentamiseen
  • Ideoita tiiminjäsenten aktivointiin
  • Vinkkejä yhteisöllisyyden rakentamiseen ja ylläpitämiseen

Ohjelma

Etäisyyden vaikutus vuorovaikutukseen

  • Miten etäisyys vaikuttaa vuorovaikutukseen?
  • Hyvän virtuaalityön kulmakivet
  • Vuorovaikutuksen pelisäännöt kuntoon

Aktiivinen vuorovaikutus virtuaalisessa ympäristössä

  • Kenellä on vastuu aktiivisuudesta?
  • Erilaiset osallistamisen keinot
  • Yhteisöllisyyden rakentaminen ja ylläpitäminen

Yhteenveto ja kysymykset


Ajankohta: 19.5.2021 klo 9:00 – 10:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Sanna-Riikka Valtonen

Sanna-Riikka on toiminut etäjohtamisen valmentajana Timanttialla syksystä 2018. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus etäjohtamisesta vähittäiskaupassa sekä yli 15 vuoden kokemus vuorotyön johtamisesta marketkaupassa. Sanna-Riikka on tehnyt kaksi vuotta 100-prosenttista etätyötä kotitoimistosta käsin osana kansainvälistä tiimiä, vastaten koko Suomen myyntiverkoston johtamistaitojen ja myynnin kehittämisestä, joten häneltä löytyy runsaasti hyviä vinkkejä käytännön etätyöhön niin työntekijän kuin esimiehen näkökulmasta.

Esimiesten ja työntekijöiden kouluttaminen ja valmentaminen on sisältynyt osaltaan hänen työnkuvaansa koko hänen työuransa ajan.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

” Kouluttaja oli ihan mahtava! Hyviä esimerkkejä, ideoita ja looginen, todella kiinnostava tapa puhua. Iloinen ja inspiraation luoja.”

” Innostava ja selkeästi aiheesta kiinnostunut kouluttaja.”

” Pysyttiin hyvin asiassa ja aidosti tunsi metodinsa.”

” Erittäin positiivinen ja ammattitaitoinen.”

” Rempseä ja positiivinen kouluttaja, saa paljon puhetta aikaan tyylillään.”

” Raikas, energinen, miellyttävä ja helposti lähestyttävä kouluttaja.”

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Aktiivinen vuorovaikutus etätiimissä -koulutukseen
19.05.2021, klo 09:00 - 10:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!