Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Ohjelma
- Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?
- Asiakaspääoman strateginen johtaminen
- Minkälaiset asiakkuudet ovat meille parhaimpia?
- Asiakkuudet, joista saadaan paras tuotto
- Asiakkuuksien rakentuminen – prospektista avainasiakkaaksi
- Asiakashoitomallit, joilla konkretisoidaan toimintamallit eri segmenteille
- Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?
- Asiakkuuksien johtamismalli ja mittarit
- Miten asiakkuudet otetaan haltuun!
- Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 27.10.2022 klo 10:00 – 11:15
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.