Miten avainasiakkuudet otetaan haltuun!

Nyt jos koskaan on huolehdittava yrityksesi tärkeimmistä asiakkaista! Osallistu ajankohtaiseen avainasiakkuuksien johtamisen webinaarivalmennukseen.

Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?

Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallista ja työkaluista!


 Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, KAM- ja muut nimetyistä asiakkaista vastaavat henkilöt.


Tämän webinaarin hyödyt

Saat hyvän näkemyksen nykyaikaisesta avainasiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia työkaluja avainasiakastyön suunnitteluun ja toteuttamiseen omassa organisaatiossasi. Nyt ei puhuta vuorovaikutustaidoista, vaan saat oikeaa asiaa kokeneelta konsultilta, joka on auttanut lukuisia yrityksiä avainasiakkuuksien johtamiseen!

Tilaisuuden perusteella voit välittömästi ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.


Ohjelma

Webinaari 1

  • Mitä avainasiakkuuksia johtamisella voidaan saavuttaa?
  • Avainasiakkuuksien johtamisen tavoitteet
  • Mitä on Key Account ja Key Account Management (KAM)
  • Erilaiset KAM-roolit
  • Avainasiakkuuksien johtamisen viitekehys
  • Case-esimerkki avainasiakastoimintamallin rakentamisesta
  • Avainasiakkuuksien johtamisen askeleet
  • Välipohdinta oman yrityksen tai omiin avainasiakkaisiisi liittyen

Webinaari 2

  • Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
  • Vuosikello avainasiakashoitomallina
  • Avainasiakkaan analysointi ja toimintasuunnitelma
  • Mittarit ja tavoitteet, joilla onnistuminen tunnistetaan
  • Yhteenveto avainasiakkuuksien johtamisesta

Ajankohta:

Webinaari 1: 9.3.2021 klo 10.00 – 11.15

Webinaari 2: 16.3.2021 klo 10.00 – 11.15

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 297 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Bonus: kouluttaja Juha Porkan e-kirja: Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Juha Porkka

Avainasiakkuuksien johtaminen

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Hyvä ja selkeä esiintyjä!"

"Selkeä esitys, konkreettiset esimerkit, kiitos!"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.