Miten avainasiakkuudet otetaan haltuun!
Nyt jos koskaan on huolehdittava yrityksesi tärkeimmistä asiakkaista! Osallistu ajankohtaiseen avainasiakkuuksien johtamisen webinaarivalmennukseen.
Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?
Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallista ja työkaluista!
Kenelle
Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, KAM- ja muut nimetyistä asiakkaista vastaavat henkilöt.
Tämän webinaarin hyödyt
Saat hyvän näkemyksen nykyaikaisesta avainasiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia työkaluja avainasiakastyön suunnitteluun ja toteuttamiseen omassa organisaatiossasi. Nyt ei puhuta vuorovaikutustaidoista, vaan saat oikeaa asiaa kokeneelta konsultilta, joka on auttanut lukuisia yrityksiä avainasiakkuuksien johtamiseen!
Tilaisuuden perusteella voit välittömästi ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.
Ohjelma
Webinaari 1
- Mitä avainasiakkuuksia johtamisella voidaan saavuttaa?
- Avainasiakkuuksien johtamisen tavoitteet
- Mitä on Key Account ja Key Account Management (KAM)
- Erilaiset KAM-roolit
- Avainasiakkuuksien johtamisen viitekehys
- Case-esimerkki avainasiakastoimintamallin rakentamisesta
- Avainasiakkuuksien johtamisen askeleet
- Välipohdinta oman yrityksen tai omiin avainasiakkaisiisi liittyen
Webinaari 2
- Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
- Vuosikello avainasiakashoitomallina
- Avainasiakkaan analysointi ja toimintasuunnitelma
- Mittarit ja tavoitteet, joilla onnistuminen tunnistetaan
- Yhteenveto avainasiakkuuksien johtamisesta
Ajankohta:
Webinaari 1: 9.3.2021 klo 10.00 – 11.15
Webinaari 2: 16.3.2021 klo 10.00 – 11.15
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Hinta: 297 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Bonus: kouluttaja Juha Porkan e-kirja: Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.