Miten avainasiakkuudet otetaan haltuun!

Nyt jos koskaan on huolehdittava yrityksesi tärkeimmistä asiakkaista! Osallistu ajankohtaiseen avainasiakkuuksien johtamisen webinaarivalmennukseen.

Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?

Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallista ja työkaluista!


 Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, KAM- ja muut nimetyistä asiakkaista vastaavat henkilöt.


Hyödyt

Saat hyvän näkemyksen nykyaikaisesta avainasiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia työkaluja avainasiakastyön suunnitteluun ja toteuttamiseen omassa organisaatiossasi. Nyt ei puhuta vuorovaikutustaidoista, vaan saat oikeaa asiaa kokeneelta konsultilta, joka on auttanut lukuisia yrityksiä avainasiakkuuksien johtamiseen!

Tilaisuuden perusteella voit välittömästi ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.


Ohjelma

Webinaari 1

  • Tehokkaan avainasiakastoimintamallin tuloksia tutkimusten valossa
  • Avainasiakkuuksien johtamisen tavoitteet
  • Toimittajasta strategiseen kumppanuuteen – erityyppiset avainasiakkaat
  • Miten tunnistaa kannattavimmat ja kasvavimmat asiakkuudet?
  • Avainasiakkuuksien johtamisen toimintamalli
  • Case-esimerkki avainasiakastoimintamallin rakentamisesta
  • Välipohdinta oman yrityksen avainasiakkaisiin liittyen

Webinaari 2

  • Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
  • Avainasiakashoitomallit: vuosikello ja hoitosuunnitelma
  • Avainasiakkaan analysointi ja toimintasuunnitelma
  • Mitkä ovat parhaat mittarit avainasiakkaiden johtamisessa?
  • Avainasiakkuuksien johtamisen askeleet
  • Yhteenveto avainasiakkuuksien johtamisesta

Ajankohta:

Webinaari 1: 17.1.2023 klo 10.00 – 11.15

Webinaari 2: 24.1.2023 klo 10.00 – 11.15

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 297 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 257 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa, 197 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kolme tai enemmän osallistujaa.

Bonus: kouluttaja Juha Porkan e-kirja: Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Juha Porkka

Avainasiakkuuksien johtaminen (2 x 75 min)

Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Hyvä ja selkeä esiintyjä!"

"Selkeä esitys, konkreettiset esimerkit, kiitos!"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.