Digitaalinen markkinointi voi vaikuttaa mystiseltä salatieteeltä, mutta on kuitenkin kaukana siitä. Vaikka monet luulevat, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.
Tässä webinaarissa käymme läpi juuri tämän hetken digi-ilmiöitä, puramme muutamia myyttejä ja ennen kaikkea käymme läpi suunnitelmallisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa.
Kenelle
Markkinoinnin ja viestinnän päättäjille tai kehittäjille sekä liiketoiminnan kehittäjille; haluat varmistaa yrityksesi edellytykset olla aito ja tuloksellinen digiajan brändi.
Hyödyt
Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin menestysresepti! Käymme läpi 10 tärkeintä asiaa, jotka vahvalla ja tuloksellisella digibrändillä on kunnossa.
Sisältö
- Miten brändi rakentuu digissä?
- Digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
- Työkaluja arjen avuksi
- Case-esimerkkejä inspiraatioksi
- Aikaa kysymyksille
Miten webinaariin osallistutaan?
Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.
Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.
Ajankohta: 2.9.2020 klo 9.00 – 10.30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.